Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Қос дөңгелекті күйме арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

Қос дөңгелекті күйме арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

By admin
7 мая, 2020
4513
0
Share:

Тақырыбы: Қос дөңгелекті күйме арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті
Сабақ түрі: Аралас
Уақыты: Мұғалім аты-жөні: Г.Т.Сералиева
Сынып:5 сынып Қатысқандард саны: Қатыспағандар:
Сабақ барысында қамтылатын оқу мақсаттары: 5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану
5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру
Сабақ мақсаттары: Месопатамия аумағында мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын және олардың мемлекетаралық қарым-қатынасын білу
Тілдік мақсаттар: Сабақ барысында оқушылардың төмендегі көрсетілген тілдік құзыреттілігін дамытуға мүмкіндік беріледі:
 Тыңдалым -видеоматериал көріп болған соң тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында.
 Оқылым – тәжірибелік тапсырмалар жасау барысында тарихи деректермен және мәтінмен жұмыс.
 Жазылым –тәжірибелік тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасау.
 Айтылым -топтарда және жұптарда талдау талдау және мұғалімнің сұрақтарына жауап беру барысында.
Бағалау критерийлері Оқушылар:
 Месопотамияның экологиялық жағдайы жәнеоның халыққа әсерін сипаттайды
 Саргон патшаның мемлекетті басқару ісін сипаттайды
 Арбаны пайдаланудың ерекшеліктерін сипаттайды
Пәнаралық байланыстар: Бұл сабақ Месопатамияның табиғи ерекшеліктерін қайталау арқылы география пәнімен, Месопатамия тұрғындарының жаңылықтары мен ашуларын оқу арқылы ғылыми техника саласымен және мемлекетаралық қарым-қатынастарын білу арқылы халықаралық қатынастар саласымен байланысады.
Бастапқы білім: Бұл сабақ Көне Египет тарихы тақырыбымен байланысады. Оқушылар Мысырлықтардың шарушылығының Ніл өзеніне байланысты екендігі секілді Месопатамиялықтардың да шаруашылығы Ефрат және Тигр өзендеріне байланысты екендігін салыстыра түсінеді.
Пәндік лексика және терминология: Месопотамия, шумерлер, қала-мемлекет, империя (патшалық), әскери науқан, дөңгелек,күйме.
Сөйлеу (жазуға) арналған пайдалы сөйлемдер Саргон патша енгізген ең маңызды …
Менің ойымша, Месопатамияда күйме ….

Жоспарланған сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекеттер Ресурстар:
Сабақтың басы
2-3 минут

Мұғалім екі жұп суретті кезекпен көрсетіп сұрақ қояды.
1-жұптағы көрініс – жаяу әскер және күймелі әскер көрінісі
Қалай ойлайсыздар, күймелі әскердің артықшылығы неде?
2-жұптағы көрініс — Мысырлықтар мен Месопатамия тұрғындарының ауылшаруашылығы көрінісі
Екі көріністе қандай ұқсастық бар? Екі елдің ауылшаруашылығында қандай байланыс бар? Презентация

Сабақтың ортасы
10-12 минут

5-8 минут

10-15минут Тарихи дерекпен жұмысты ұйымдастыру.
Оқушылардың бір тобы Геродоттың «Тарих» еңбегінің үзіндісімен жұмыс жасайды. Ал қалған тобы Су тасқыны туралы аңызды оқиды.
Содан кейін оқушылар сұраққа жауап береді.
Геродоттың «Тарих» еңбегі бойынша сұрақтар:
1. Месопатамияның жер ерекшеліктері қандай?
2. Месопотамиялықтарқандаймәдениетжасады?
3. Месопатамиялықтардақандайбілімболды?
Су тасқыны аңызы бойынша сұрақтар:
1. Су тасқыны неден пайда болды?
2. Эа құдайы төніп келе жатқан су тасқынын кімге хабардар етті?
3. «Су тасқыны» сөзі қандай шынайы іс-әрекетті білдіреді.
4. Бұл құжат қос өзен адамдары жайлы қандай мәлімет береді?
5. Бұл аңыздан адамдардың өмірі жайлы қандай мәліметтер білуге болады?
6. Мұнда елдің табиғаты қалай көрініс берді?
7. Сіздің ойыңызша, аңызда қайсысы шындық, қайсысы қиялдан туған?
Үлестірме қағаздар арқылы жұптық немесе топтық жұмыс ұйымдастыру. Мұғалім Саргон патшаның мемлекетті басқару ісіне қатысты деректер жазылған үлестірме қағаздарды таратады. Төмендегідей бағыттарға бөлуді тапсырады.
 Мемлекеттік басқару
 Әскери іс-қимылдар
 Діни мәселелер
Үлестірме қағаздардағы тапсырмалар арқылы жазылым жұмысын жүргізу.
Тапсырма.
Ежелгі Мысыр, Ежелгі Месопатамия, Ежелгі Парсы секілді мемлекеттерде соғыс күймелерінің пайдаланылуын сипаттап жазыңыз. Үлестірме материал (Қосымша 1)

Үлестірме материал (Қосымша 2)

Үлестірме материал (Қосымша 3)

Сабақтың соңы
2 минут Рефлексия.
Үйге тапсырма:
1. Күйменіңпайдаболуы мен қолданылуыжайлыбейнематериалдкөру.
2. ЕжелгіМесопатамияжайлыжалпыбейнефайлдарқарау.
Қосымша ақпарат:
Дифференциация Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік
Дифференциация – Анық дифференциация – әртүрлі деңгейлі карточкаларды қолдану
Жасырын дифференциация – мұғалімнің практикалық тапсырманы орындау барысында оқушыларды қолдауы және оқушыларды бір-бірін қолдауы. Бағалау түгел сабақтың барысында оқушыларға кері байланыс беру және дескрипторлар арқылы іске асырылады. Партада отыру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау және интерактивті тақтаны пайдалану кезінде іске асырылады.
Рефлексия (сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары шыншыл болды ма? Оқушылар бүгін не ұқты? Сыныптағы атмостфера қандай болды? Мен өткізілген дифференциация іске асты ма? Мерзімге сыйды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және не себепті? Бұл тарауды сабақты өткізу барысына арнаңыз? Сабақ бойынша сол жақ бағанадағы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысында сынып туралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Previous Article

Открытый космос. Полет на Луну.

Next Article

Қашықтан оқыту бізге не берді?

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Халық поэзиясының алыбы

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Ғылым әлемі, Адам.Жер.Ғалам

    24 июня, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Д.Исабековтің «Әпке»драмасы.Бауыр ұғымы қмж

    11 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Мақтанышым – Астанам Ермек Өтетілеуұлы.

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Есеп шығару тәсілдері

    8 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап орта.

    28 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Бастауыш сынып

    С.Сейфулин «Қызыл шұнақ» Ж.Аймауытов «Қыс»

  • Балабақша

    Значение игры для развития дошкольника

  • ПАЙДАЛЫ

    Темекі шегу, ішімдік ішу, нашақорлық зиянды әдеттерінен аулақ болыңыз!

 

Жаңа жарияланымдар

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Күнтізбе

Февраль 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 
« Янв    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика