Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі. Қазақcтанның көрнекті композиторлары

Пән: Математика

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

3С бөлімі — Жазбаша көбейту және бөлу

Күні:28.02.2020ж

Сынып: 3 «А»

Мұғалімнің аты-жөні:Н.Амреева

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Разрядтан екі  рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі. Қазақcтанның көрнекті композиторлары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.

Көптеген оқушылар: үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.

Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

Бағалау критерийлері l  Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.
Тілдік мақсаттар Пәндік лексика және терминология

•          Қамтиды:

•          бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;

•          көбейту, көбейткіш, туынды;

•          түсіндіру, есептеу, анықтау;

•          алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы;

•          бастау … онда … соңында …

Талқылауға арналған сұрақтар:

·                 Бұл есептеу қандай түрге қатысты?

·                 Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?

·                 Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады?

Неліктен екенін айта аласыз ба…?

·                 …біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе?

·                 … жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе?

·                 …. көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе?

Қалай екенін айта аласыз ба…?

·                 бөліндіде цифрдың санын табасыз ба?

·                 көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін?

Жазбаша тапсырма:

·                 «Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу

·                 «Бұрышпен» бөлуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу

·         Алынған нәтижені толымсыз бөлінгіштен алып тастаймын.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Музыка, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейту және бөлу әрекеттерін орындау. Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Білімнің сырын ұғына,

Шығамыз білім шыңына.

Ұқыптылық пен зеректік

Жеткізеді біздерді

Математиканың  шыңына

 

Төмендегі тапсырма арқылы  төрт топ құрады

1-топ:Шәмші Қалдаяқов  (57)

2-топ:Мұқан Төлебаев  (76)

3-топ:Евгений Брусиловский (147)

4-топ:Ахмет Жұбанов (156)

 

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Үй тапсырмасын тексеру: №6, 80 бет

 

127*4=508          508:4=127

868:7=124          124*7=868

592:4=148          148*4=592

236*3=708         708:3=236

972:3=324          324*3=972

651:3=217          217*3=651

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Тақырыпты таныстыру

Оқу мақсатын таныстыру

 

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толы

қтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы №2 тапсырма (ТЖ) «Кір жаю» әдісі

Жазылым, айтылым, тыңдалым

Белсенді оқыту: «Түсіндіру және сипаттау»

Саралау: «Тапсырма»

Өрнекті баған түрінде жазады, разрядтан аттап өту арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритміне сәйкес есептейді. Бөлуді көбейтумен, көбейтуді бөлумен тексереді.

1-топ:  324*3=972         972:3=324

2-топ:   528:4=132         132*4=528

3-топ:    786:2=393        393*2=786

4-топ:    155*5=775       775:5=155

ҚБ: Нота кілтімен бағалау

 

№3 тапсырма . Тақтамен жұмыс.

 

Х+325=189*4                       900-Х=129*4

Х+325=756                            900-Х=516

Х=756-325                              х=900-516

Х=431                                      х=384

431+325=189*4                     900-384=129*4

756=756                                   516=516

 

1. Көмек қажет етпейтін оқушылар:

Берілген күрделі теңдеуді шешу.

2. Көмекті орташа қажет ететін оқушылар:

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту

3. Көмекті қажет ететін оқушылар:

Азайтудың компоненттерін ажырату.

ҚБ: Нота кілтімен бағалау

 

Жұппен жұмыс:Математикалық диктант

№4 тапсырманы орындайды. Өрнектер құрастырып жаз. Олардың мәндерін тап

1-топ: а)   2-топ: ә)  3-топ: б)    4-топ:в)

 

А) (23+77)*3=300              Ә) (500-120)-(25*4)=280  

Б)(35*3)+410=515              В)( 996:3)-150=182

Cергіту сәті: «Ай дидарлы анашым» әні

 

№ 5 тапсырма: (ТЖ )        1-топ:а)       2-топ: ә)

 

3- топ:                                                       4-топ:

 

Оқушылар тапсырманы орындайды, есепті сұрақпен толықтырады, оны шығарады.

Оқулықтағы №7 тапсырма зерттеушілікті талап етеді, оқушылар жұппен орындайды

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

 

 

 

Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені бекіту

Топтық жұмыс. «Элективті тест» әдісі

Тест
1. Асханаға 300 кг күріш және одан 3есе кем қант әкелінді. Асханада неше кг қант әкелінді.
А) 200            С) 100
В) 150            Д) 300
2. Есептеңіз:  884 : 4+696 — 400
А) 517              С) 157
В) 688              Д) 167
3. Есептеңіз: (747+156): 3+346
А) 674              С) 647
В) 747              Д) 947
4. Ботаның салмағы 35кг, ал қаздың салмағы одан 7 есе кем. Қаздың салмағы неше кг.
А) 3кг           С) 4кг
В) 7кг           Д) 5кг

 

 (ҚБ) Нотаның кілтімен бағалау

 

Оқушыларға «Нотаның дәптері» кері байланыс .

Оқушылар өздері белгілейді

 

 

Үйге:  №7 тапсырма , 82 бет

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.