Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

By admin
2 июня, 2020
567
0
Share:

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5

Сабақ тақырыбы: Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

САБАҚ: Мектеп: №18
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Есполова Г.К.
Сынып: Қатысқандар саны:                    қатыспағандар:
Осы сабақты меңгеруге көмектесетін Оқу мақсаттары1.5.3.1.Дыбыстың таралуының ерекшеліктерін түсіндіру

1.1.2.1. Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Сабақ мақсаттарыТабиғи дыбыс көздері мен олардың таралу ерекшеліктерін түсіндіру, бақылау

Барлық оқушылар: табиғи дыбыс көздерін біледі

 

Көптеген оқушылар:табиғи дыбыс көздерінің ерекшеліктерін атайды

 

Кейбір оқушылар:табиғи дыбыс көздерінің таралуының не екенін біледі

Бағалау критерийлеріТабиғи дыбыс көздерін атай біледі.

 

Табиғи дыбыс көздерінің ерекшеліктерін атай біледі

 

Тілдік мақсаттарДыбыс -звук- sound

Табиғи дыбыс- природные звуки- natural sounds

Құндылықты дарытуТабиғатты бақылауға,күтуге, қорғауға тәрбиелеу, сүйіспеншілігін арттыру.
Пәнаралық байланысСауат ашу, көркем еңбек
АКТ құзыреттілігі (Мұғалім тарапынан)Aktiv inspire мен дыбыстар тыңдату
Бастапқы білімДыбыстың не екенін біледі. Дыбыстың айтылатындығын, естілетіндігін, қолмен ұстай алмайтынын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт 45 минутЖоспарланған іс-әрекетресурстар
Сабақтың басталуы

1 минут

 

 

 

12 минут

(Ұ) Шаттық шеңбері:

Өмір қандай көңілсіз

Дауыстарсыз, дыбыссыз!

Әнсіз, күйсіз, шуылсыз

Айналамыз сұрықсыз.

Әр дыбыстың мәні бар

Мәнін тауып ұғып ал!

(Т) “Құпия зат” әдісі.

Әр топқа табиғи дыбыс көздері бар сурет таратылады. Сол суретке байланысты әр топ 5 сұрақ ойластыруы қажет.

1- топ  Құс суреті

2- топ  Арыстан суреті

3- топ  Маса суреті

4- топ  Ара суреті

Сұрақтар дайын болғаннан кейін бір-бірлеріне сол құпия затты жасырады. Қалған топтар табады. Құпия зат табылғаннан кейін сол заттың дыбысын салады.

Бағалау. Сұрақтардың дұрыс қойылуы және құпия заттың дұрыс табылғанын бағалау.

Балалар басбармақ арқылы бағалайды.

– Балалар, біз қазір не істедік?

Жұмбақ шешкізу.

Естиміз, бірақ көре алмаймыз.

Айтамыз, бірақ жаза алмаймыз.

Бұл не?(Дыбыс)

–Дыбыс дегеніміз не?

Ал орысша және ағылшынша осы дыбыс сөзін кім айтады?

“Дыбыс -звук- sound”,  жақсы.

Олай болса бүгін біз сендермен дыбыстар туралы білетін боламыз.  Сендер дыбыс көздерімен жәнедыбыстың таралу ерекшеліктерімен  танысасыңдар.

 

 

 

 

 

Құс, арыстан, маса, ара суреттері

Сабақтың ортасы

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

10 минут

(Ұ)Тақтаға назар аударайық!

Орман суреті. (Оқулықтың беті) Оны суреттеп беріңдерші.Кім осындай жерде бұрын болып еді? (Егер бар болса әңгімелеп беруін сұрау)

– Суретте қандай дыбыс көздерін көріп тұрсыңдар?( Сарқырама,жел ,жапырақтар, еліктің аяғының астында жатқан бұтақтар, аралар, Негеш пен Эврика)

– Олар қандай дыбыс шығарады?

(Балалардың жауабы тыңдалады)

“Дыбыстарға еліктеу” ойыны.

Құс қалай сайрайды? Жел қалай соғады? Эврика қалай күліп тұр? Шынымен солай ма екен, кәне тыңдап көр.

Балалар еске түсірейікші, жарықтың қандай түрлері бар еді? (Табиғи және жасанды.) Неге оларды табиғи деп атайды? Ал қалай ойлайсыңдар, жаңа естіген дауысты қандай дыбыстарға жатқызуға болады? (Табиғи) Неліктен? (Оқушылардың жауабы) Оқушылар табиғи дыбыс көздеріне табиғи нысандар жататыны туралы шешімге келеді.

Есте сақта! Табиғи дыбыс көздеріне табиғат құбылыстарының, адам және жан-жануарлардың дыбыстары жатады. Оларды табиғи дыбыс көздері деп атайды.

Сергіту сәті. 1 топ дыбыс шығарады, ал екіншісі ненің дыбысы екенін табады

(Т)

1- топ Әртүрлі суреттер беріледі. Сол суреттердің ішінен табиғи дыбыскөздері бар суреттерді бояйды

2- топ 2 сурет беріледі. табиғи дыбыс көздерін белгіле және 5 айырмашылықты тап.

3- топ Суреттерден табиғи дыбыстарды анықта және дыбысын сал

4- топ  Сабақта тыңдалмаған 5 түрлі табиғи дыбыс сал.

Дескриптор

– Табиғи дыбыс көздерін анықтайды

– Айырмашылықтарын табады

– Табиғи дыбыстарды келтіреді

Бағалау.Топтар шапалақ арқылы бірін-бірі бағалайды.

Aktiv inspire мен орындалған флипчарт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

Сабақтың соңы

8 минут

Серпілген сұрақ әдісі арқылы қорытындылау.

– Табиғи дыбыс көзіне нені жатқызар едің?

-Дыбыстар қалай ерекшеленеді?

-Табиғат құбылыстары табиғи дыбыстарға жата ма? Мысал келтір.

-Адамның күлуі, жылауы табиғи дыбыс па?

Рефлексия

Бүгін не білдім?

Мен үшін не қызықты болды?

Әлі де не түсініксіз

доп

 

 

 

 

 

Бағдаршам

Қосымша ақпарат
Саралау Бағалау Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық пен қауіпсіздік

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Қабілеті жоғары оқушыларға жеміс-жидектердің муляжын  таратып қандай жануарлардың жақсы көретін азығы екенін , сол жануадың қандай дыбыс шығаратынын , қалай шығаратынын сұрау. Оқу үлгерімі төмен оқушыларға өздерінің жақсы көретін затының дыбысын шығаруды ұсыну.Құпия зат әдісі. Серпілген сұрақ. Бас бармақ, шапалақ, бағдаршам әдістерін қолдану арқылы бағаланадыСауат ашу, көркем еңбек. 

Табиғатқа саяхатқа шыққанда сақ болу керек. Әр түрлі жәндіктердің шағуынан, жыланның шағуынан. Табиғат аясында от жағуға болмайды. Қоқыс тастап, табиғатты ластамау керектігін ескерту.

Пайымдаулар

 

Оқытудың/сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?

Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?

Оқыту атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?

Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?

Бұл бөлімді сабақ бойынша бақылауларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда жазылған сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап  беріңіз.
 
Қорытынды бағалау

 

Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?

1:

 

2:

 

Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?

 

 

 

 

 

Previous Article

Дөңгелек сандарды қосамыз және азайтамыз

Next Article

Адамдар жануарлардан не алады?

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Ертеңгілік гигиеналық гимнастика

    20 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жеңіл атлетика арқылы денсаулық пен фитнес

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Спортшылар-біздің мақтанышымыз

    16 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Бөлме гүлдерін күтіп-баптау

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ежелгі қалалар

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ауа толы айнала

    2 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Отбасы мен балабақшаның ынтымықтастығы

  • Балабақша

    “Ғажайып білім әлемі”

  • Балабақша әдістемесі

    Геометриялық пішіндер

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика