Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «2022-2023 оқу жылына» Әдістемелік нұсқау хаттың жобасы

  • «Шынықсақ шымыр боламыз!»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Жөргектегі вундеркинд»

  • «Пішіндер мен түстер»

  • Бауырсақтың бастан кешкен оқиғалары

  • 412 бұйрық. МДҰ педагогтарына

  • 412 бұйрық. Балабақша

  • И.Янчарский «Ойыншықтар дүкенінде»

  • «Білімділер әлемі»

  • «Бағдаршам»

  • «Бағдаршам»

  • Ұлттық тағамдар

  • «Астана-туған елдің жүрегі!»

  • Көктем келді

  • «Балабақшадағы болашақ азаматтарды қалыптастыру «

  • Күзгі баққа саяхат

  • МЕКТЕПТЕ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА ТИІМДІ ЗАМАНАУИ ӘДІСТЕР МЕН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Мен қазіргі заман мұғалімімін

  • «Сиқырлы бояу патшалығы»

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда математика бойынша практикалық – бағдарлау міндеттерінің рөлі

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда математика бойынша практикалық – бағдарлау міндеттерінің рөлі

By admin
26 мая, 2020
1562
0
Share:

 

ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП ЖОСПАРЫ:

Тақырыбы:Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда математика бойынша практикалық – бағдарлау міндеттерінің рөлі

Мақсаты: Математика пәнінің мұғалімдеріне Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда математика бойынша практикалық – бағдарлау міндеттерінің рөлібелсенді жолдарын үйрету.

Міндеттері:

ü  Жаратылыстану сауаттылығын дамытуға арналған белсенді стратегияларды қолдану;

ü  PISA талаптарына сәйкес тапсырма мысалдарын құруды үйрену;

ü  Оқушылардың алған білімін өмірде қолдана алу дағдысын, яғни функционалдық сауаттылығын арттыру.

Күтілетін нәтиже:

Сабақ соңында мұғалімдер:

  • жаратылыстану сабақтарында сыни ойлау дағдыларын қолдану арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын жүзеге асыру жолдары айқындайды.
  • Жаратылыстану сауаттылығын дамытуға арналған белсенді стратегияларды қолдануға үйренеді;
  • Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылықты арттыруда практикалық дағдылары дамиды;
  • Оқушылардың алған білімін өмірде қолдана алу дағдысын, яғни функционалдық сауаттылығын арттыру жайлы мағлұмат алады;
  • Сабақ барысында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудың маңыздылығы туралы біледі, ой қозғай алады, топпен жұмыс жасайды.

Мақсатты аудитория: қатысушы мұғалімдер

Әдіс-тәсілдері: Диалог. Топтық жұмыс. АКТ. Сыни тұрғыдан ойлау «Досымадоп», «Венн диаграммасы» стратегиялары.

Құрал-жабдықтар: флипчарт, маркер, стикерлер, презентация, интернет ресурстары, постерлар

                                                                                                                         

Шебер сынып барысы:

Бүгінгі таңда қазақстандық білім беру жүйесінің алдында білім сапасының бәсекелестігін арттыру, шынайы өмірлік кезеңдерге бейімдеу мәселелері тұр, өйткені адам қоғамда түрлі өмірлік мәселелерге байланысты дұрыс шешімдер қабылдау үшін жоғары кәсіптілік пен интеллектуалдықты қажет ететін жағдайда заман талабына сай өмір сүріп, қызмет етуде. Осыған байланысты еліміздің 15 жастағы оқушыларының білім жетістіктерінің деңгейін анықтауға Қазақстан PISA 2015 халықаралық зерттеулеріне қатысты. PISA (Programme for International Student Assessment) зерттеуінің әрбір кезеңінде халықаралық контексте саралау жұмысы жүргізіледі. Бұл әрбір қатысушы елге білім беру жүйесінің стратегиялық мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында оқушылардың халықаралық зерттеулерге қатысуының мақсаттық индикаторлары анықталған. Олар: PISA бойынша — 40-45 орынға қол жеткізу.

Біздің еліміз үшін бұл бағдарламаға қатысу білім берудің бақылау бағалау жүйесін реформалаудың қажеттігін ескертетін бірқатар факторлар, атап айтсақ қазақстандық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне кіруі негізгі себеп болды. Еліміздің  PISA — 2015 зерттеулеріне қатысуы, өзін өзі дамытуды максималды түрде іске асыру мен қоғам өміріне орынды қатысуы үшін өздігінен іздену, талдау жасау, құрылымдау ақпараттарды дұрыс пайдалануға мүмкіндік береді.

«PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту» тақырыбы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру курсының оқу бағдарламасы  PISA халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру талаптарына сәйкес жасалған. Мен осы курсты 2015 жылы қаңтар айында өттім. Курстың мен үшін пайдасы мен маңызы зор болды.

 

Жұмыс кезеңі:

Кіріспе бөлім

Кезеңнің мазмұныҚатысушылардың іс-әрекеті                  Уақыты
Дайындық- ұйымдастырушылықкезеңніңмақсаты:

Сабақтатиімдіжұмыстыжүргізудіжүзегеасырудыұйымдастыру. Міндеттері: Қатысушылардыңзейінінаудару, аудиториядақатысушылардыңтиімдіжәнежақсыкөңілкүйменжұмысжасауынаықпалету.

Ынтымақтастық атмосфераны қалыптыстыру.

Міндеттер:

ü  Мұғалімдер амандасады;

ü  Көңіл-күйлерін көтеру:

ü  Ортада жағымды психологиялық ахуал туғызу.

ü  Топқа бөлу

 

Әдістері:Әңгімелесу,қатысушылардыөзінежақынтарту.

 

 

1.Сәлемдесу

«Досыма доп» — тренингі

 

 

2.Топқа бөлу үлестірмелі карточкалар арқылы

 

Мастер: Құрметті тыңдаушылар, бүгін мен сәті түсіп сіздермен сыни ойлау дағдыларын қолдану арқылы жаратылыстану сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруды қалай жүзеге асыруға болатыны жайлы бөліспекпін. Мен сіздерден барынша белсенді, өз ойларыңызбен бөлісулеріңізді қалаймын!

1.Кімге доп тиеді сол өзін таңыстырады

 

 

2. 1 топ «Үшбұрыш»,

2 топ «Төртбұрыш»,

3 топ «Дөңгелек» болып үш топқа бөлінеді

 

Зейіндерін

аударады.

 3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

1 мин

Негізгі бөлім:

Практикалық бөлім

Берілген сұрақ бойынша топтық жұмыс.

Кезеңнің негізгі мақсаты:

Сыни ойлаудың   «Қар көшкіні» стратегисын қолдану дағдысымен таныстыру және берілген сұраққа жауап беру.

Міндеттері:

Сыни ойлаудың

дағдысының ерекшеліктерін ажырата алу, тапсырмаларын оқушыларға қандай мақсатта беру керектігін білуді үйрету.

Мақсат:

Міндеттер

Әдістер:СТО «Досымадоп» , «Алтын себет»

стратегиясы

Тапсырма-1

Жабық тест

Ашық тест

Математикалықдиктант

Сұрақ:

1. Берілген тапсырмалар қалай орындалады?

2.Қандай мақсатта беру керек?

3.Жаратылыстану сауаттылығын дамытуға арналған белсенді стратегияларды қолдануға үйрету;

 

 

1)Топ тапсырмамен танысады, оны меңгереді. Дайын тапсырмаларды қалай орындайтыны жайлы ойланады. Өз жауаптарын ұсынады. Диалогқа қатысады, осы тақырып бойынша өздері не білетіндерімен бөліседі. Мұғалімдер  келесі топтарға барып, олардағы тапсырма түрімен танысады, қалай орындалатыны жайлы ой бөліседі. Сөйтіп топтардағы адамдар барлық тапсырма түрлері, қалай орындалатыны жайлы біледі.

.

10 мин
Практикалық бөлім

Берілген сұрақ бойынша топтық жұмыс.

Кезеңнің негізгі мақсаты: Қолдағы тапсырмалар маңызын анықтау.

Әдістері:СТО «Досымдоп»стратегиясын “Венн диаграммасы” әдісі,

пайдаланып тапсырмадағы себептер, факт, аргумент, проблеманы айқындайды.

Проблема

Себептер Факт

Қорытынды

 

Тапсырма-2

1.Тапсырмалар не үшін керек? Сабақтың қай кезеңінде орындалады?

2.Сен үшін не маңызды  болды?

3.Не толғандырды?

 

1)Топ тапсырмамен танысады, оны меңгереді. Дайын тапсырмаларды қалай орындайтыны жайлы ойланады. Өз жауаптарын ұсынады. Диалогқа қатысады, осы тақырып бойынша өздері не білетіндерімен бөліседі.

«Венн диаграммасы» стратегиясын пайдаланып тапсырмадағы себептер, факт, аргумент, проблеманы айқындайды.

Проблема

Себептер Факт

Қорытынды

Балықты толтырады. Әр топ сұрақтарға жауап береді.

2)»Алтын себет» арқылы өз-өздерін бағалау;

10 мин
6.РефлексияКері байланыс. «Алтынсебет»

 

Ойларын жазу.4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

 

Аты-жөні Касабекова Рабига Амандосовна

 

Облыс                          Алматы

 

Аудан                           Қаратал

 

Қала                             Үштөбе

 

Мектеп  К.Тоқаев атындағы орта мектеп

 

Лауазымыматематика пәнінің мұғалімі

Тақырып     Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруда

математика бойынша практикалық – бағдарлау міндеттерінің рөлі

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Какая музыка в природе!

Next Article

ҚМЖ — нәтижеге бағытталған сабақ жоспары

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Мен жақсы көретін үй жануарлары мен  олардың төлдері

    22 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Файлдардың көлемі

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жай бөлшектер мен аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Өтпелі тақырып: Балабақша «Менің достарым»

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ –ЗАМАН ТАЛАБЫ

    25 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Киімдердің күтімі

    2 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІПсихология

    Балалардың ұсақ саусақ моторикасын дамыту жолдары

  • Русский язык

    Дистанционное образование: дорога в будущее

  • Қазақстан тарихы

    Отан тарихын дәуірлеу

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика