Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Зат есім

Зат есім

By admin
2 июня, 2020
1261
0
Share:
Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5-бөлім: «Өнер»

Күні: 15.01.2020

Сынып:  5

Мектеп: Ы.Ноғайбаев атындағы №18 орта мектеп МКМ

Мұғалімнің аты-жөні:  Ельбаева Жазира Отаровна

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыЗат есім
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары

 (оқубағдарламасына сілтеме)

3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

3.3.4.1 мұғалімнің көмегімен сызба, график, кесте, фотосуреттер пайдаланып, мәтін (хат, шақыру, нұсқаулық) құрау/компьютерде теру;

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу.

СабақмақсаттарыБарлық оқушылар жасай алады:

•Мәтінмазмұныбойыншапікірбілдіруге, өзойындәлелдеугежәнетолық, жүйелі, түсініктіетіпайтуға, ойынжазбашажеткізугедағдыланады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

• Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

Бағалаукритерийлері• Тыңдалған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

• Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

•Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады.

ҚұндылықтардыдарытуОқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

ПәнаралықбайланыстарДүниетану, қазақтілі.
АКТ қолданудағдыларыИнтернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
РесурстарТопқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі –түсті қарындаш, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б
Бастапқы білім5-бөлім материалдары оқушылардың 2-сыныпта өткен «Сөз таптары», алдыңғы бөлімде қарастырылған «Сөз құрамы» тақырыптары бойынша игерген дағдылары мен білімдеріне негізделіп меңгертіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыПсихологиялық ахуал қалыптастыру.

(Ұ) Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып, үш тілде сәлемдесу айтады.

Балалар бүгінгі көңіл-күйлеріңіз қандай? О-О-О-балалар айтады.

Біз қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз

Күлімдеген күндейміз,

Еш уайымды білмейміз. – жарайсыңдар!

Оқушылар фигуралар арқылы топқа бөлінеді.

1-топ «Зат есім»

2-топ «Сын есім»

3-топ «Сан есім»

4-топ «Етістік»

Топ  ережесін  сақтау

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Ойлан, жұптас, бөліс

Суретші Ә.Қастеев туралы өз ойларын ортаға салады, бір-бірімен пікір алмасады.

 

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

СабақтыңортасыШирату тапсырмасы.

3.2.3.1 (Ө; Ұ;) Мәтінді түсініп оқу.

12-жаттығу. Мәтінді түсініп оқиды. Түсіндірме сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады.

(Т; ж) Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру. Сұрақтарға жауап беру.

Оқушылардың оқу рефлексиясын дамытуға бағытталған «Аквариум» стратегиясы бойынша сынып екі топқа біріктіріледі. Сұраққа жауап беретін топ шеңбердің ішінде отырады. Сұрақ қоятын топ оларды қоршап тұрады. Ол үшін алдымен бірінші топ мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. Екінші топ мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды.

Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда)

(Ұ; Ж) Бір-бірінің жұмысын бағалау.

Екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы рефлексия жасау.

«Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір- бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- әрекеттеріне кері байланыс жасайды.

( Ұ) Өз ойын білдіру.

Ә.Қастеев өнер, білім туралы не айтты?  сұрағын топта талқылап, өз ойын білдіруіне басшылық жасалады.

( Ж.Ж) Мәтіндегі Жалқы есімді сөздерді тауып жазу. Мәтіндегі тірек  сөздерден қандай   ой түйгенін  айтады. Жұппен жұмыс ұйымдастырылады. Мұғалімнің басшылығымен орындалған жұмысты өзара тексереді. Бір-бірінің қатесін тауып, түзетеді.

14-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен түсініп оқиды. Өлеңнің мазмұнына сай сурет салып көр.

Өздерінің қандай өнерлері бар екенін айтуына басшылық жасалады.

(Ж.Ж) Хабарлама жазу.

Хабарлама жазу үлгілері көрсетіледі. Өз өнері туралы досына хабарлама жазады. Жазған хабарламаларын топта жариялап оқиды. Өз достарының өнерлері туралы топта айтып береді. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс қолдануына басшылық жасалады.

(Ж.Ж) Берілген сөздерді оқып, сұрақ қою. Тапсырманы оқып, түсініп орындауына басшылық жасалады.

Берілген сөздерді оқып, оларға сұрақ қояды. Берілген зат есімдерді көпше түрге айналдырып жазады. Өздері мысал келтіріп, игерген білімдерін пысықтайды.

Дескриптор:                                 

l  Жаңа білімді меңгереді.

l  Диалогке қатысады;  мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

l  Өз ой қорытындысын оқулықтағы жаңа ақпаратпен салыстыра алады. Кез келген жағдайда өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай алады.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

Белсенді оқу тапсырмалары.

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған  оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Сабақтың соңы (Ж.Ж) Тақырып бойынша оқушылардың игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында тестік жұмыс орынтатылады. Оқушылар дәптерде берілген тапсырманы оқиды. Дұрыс жауаптардың бірін белгілейді.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары  арқылы білдіре алады.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілетіжоғарыоқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының   сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?

 

Previous Article

Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

Next Article

Топырақтың  қандай  қасиеті бар?

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Файлдардың көлемі

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Зеленый мир

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    О о дыбысы мен әрпі

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Әдістемелік нұсқау хат 2022-2023 оқу жылы

    17 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Әди Шәріпов шығармалары – патриотизмнің қайнар көзі

    6 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін сюжеттік ролдік ойын арқылы дамыту

  • ҚМЖ

    Жер бетін бейнелеу тәсілдері

  • Коучинг сабақтар

    Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологиялары.

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика