Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Балабақша
Home›Балабақша›Бақылау “Сезімтал Раяна”

Бақылау “Сезімтал Раяна”

By admin
18 июня, 2020
839
0
Share:

Баланың аты-жөні:Ғарифуллақызы Раяна
Туған күні жылы:4.04.2015
Баланың жасы: 5жаста
Тәрбиеші: Молдадосова. А. Ж

Сезімтал Раяна
Тобымыздағы балалардың ішінде Раяна өзінің байқампаздық , сезімтал қасиетімен ерекшеленіп, үнемі көзге түсіп жүреді.
Апта барысындабалалармен серуен кезінде сезімтал Раянаның тал түбіндегі түскен жапырақтар қасында отырғанын байқап қалдымда, тікелей бақылау жасап, ашық сұрақтар қоя бастадым.
– Раяна, сенің қолыңдағы ненің жапырағы ?- деп сұрадым,
– Талдың жапырағы ғой апай деп ,-жауап берді.
– Раяна сенің қолыңдағы жапырақтың түсі қандай екен, білесің бе?- дедім
– Раяна қолына жапырақты уыстай ұстап апай сары түсті екен деді.
Мен осы сәтте бала үнін тыңдағым келіп, Раянаны сөзге тарттым.
– Раяна мына бұтақта тұрған жапыраққа қарашы, түсі қандай?-деп сұрадым.
– Апай, ол жасыл екен деп, Раяна қолындағы сарғыш жапыраққа таңырқай қарап, салыстырып апай, жапырақтардың түстері неге әр түрлі деп, сұрақ қойды.
Талдағы өсіп тұрған жасыл жапырақты көрсете отырып, бұл бұтақта өсіп тұрған соң жасыл түсті болады. Ал, күз мезгілінде жасыл жапырақтар қурап жерге түсіп сарғая бастайды дедім. Жапырақтарға қызыға қараған Раяна жерге түскен сарғыш түсті жапырақтарды жинай бастап, уысына қысып үгілген жапырақтарға қызыға қарады.
Раянаның жапыраққа деген қызығушылығын ұғына отырып , бүтін жапырақтарды теріп топ бөлмесіне алып баруды ұғындырдым.
Ол қуана келісіп, жапырақтарды қызыға бірге жинадық. Раяна екеуміз жиналған жапырақты топ бөлмесіне алып келдік.
Балаларды топ бойынша жұмыс жасауға шақыра отырып, ашық сұрақтар қоя бастадым.
– Балалар бір жылда неше мезгіл бар? Төрт мезгіл бар екен.
– Қазір жылдың қай мезгілі? Күз мезгілі екен.
– Күз мезгілінде жапырақтар қандай түске боялады? Сарғыш түске боялады екен. Жарайсыңдар балалар! Балаларды топтық жұмысқа шақыра отырып 1-топ сары түсті, 2-топ жасыл түсті жапырақпен бөлдім.Балаларға осы жапырақтар арқылы 1-топқа гүлдің пішінін құрастыруды, 2-топқа көбелек пішінін құрастыруды ұсындым.Балаларға құрылымдалған бақылау жүргізе отырып, Раянаға тікелей бақылау жасадым. Раяна балалармен бірге гүлдің пішінін бар ықыласымен жасауға кірісіп кетті. Мұны қалай құрастырады екен ? деп сырттай бақылап тұрдым. Раяна бүтін жапырақтарды таңдап алып, «гүл күлтешелерін» құрастыра бастады. Раяна Ұқыптап құрастырған гүл күлтешелеріне қызыға қарап қуанып,
– Апай, біздің жасаған гүліміз керемет иә! Мұнда қараңызшы деді
– Ой керемет, екен міне әдемі ұқыпты құрастырылған екен. Екінші топ балалары да өздері құрастырған көбелектерін көрсетіп шықты .
– Жапырақтар арқылы жасалған гүл мен көбелекке қызыға қараған Раяна
– Апай, жапырақтан көп нәрсе жасалады екенғо деп, тамсана қарады.
Раянаның көп нәрсені білгісі кеп тұратын сезімталдық , байқампаздық қасиетіне
риза болып , ата-анасына баласының қойған сұрақтарына жауап беріп отыруын және күзгі баққа серуенге алып баруына ұсыныс жасадым.

Бұл нені білдіреді?
Раяна өзінің сезімталдығын , байқағыштығын көрсетті.
Мүмкіндіктері: Раяна күз мезгілінде жапырақтардың сарғыш түсте болатынын және қурайтынын білді.

Previous Article

Презентацияны безендіру.

Next Article

Оразақын Асқар “Шетте жүрген бауырларға” өлеңі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Тема: Подводное царство (коллективная работа)

    10 мая, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Моя Семья

    2 апреля, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Балабақша топтарында психологиялық комфорт қалыптастыру

    12 августа, 2020
    By admin
  • Балабақша

    Еркелеген Ерке қыз

    12 января, 2018
    By admin
  • Балабақша

    «Менің альбомым» (қағаздан)

    2 апреля, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Закаливание и укрепление здоровья детей с использованием здоровьесберегающих технологий

    25 июня, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Әдебиеттік оқу

    Жерім жомарт- адам затты асыраған

  • Балабақша

    Моя семья

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Е.Өтетілеу «Менің Отаным»

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика