Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Есеп шығару тәсілдері

Есеп шығару тәсілдері

By admin
8 августа, 2020
234
0
Share:

Қысқа мерзімді жоспар
113-сабақ

Пәні: Математика
Орта мерзімді жоспар бөлімі:
4 В бөлімі
Есеп шығару тәсілдері
Күні:16.04.2019 ж
Сынып: 2-сынып Мектеп: Қоскөл ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні: Кубаева Гульбану Кабаевна

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Қазақстанға саяхат. Есептер шығару
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме) 2.5.1.4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру жəне салыстыру.
2.5.1.8 санды өрнектер түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешуді; қосу мен азайтуға берілген құрама есептерді санды өрнектер түрінде шығарудың моделін құрастыру.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Санның бірнеше есе артуына/кемуіне қатысты есептерді шығару;еселік салыстыру.
Көптеген оқушылар: 2 амалмен шығарылатын есептерді үлгілеу жəне шығару.
Кейбір оқушылар: Кері есептер құрастыру жəне шығару.
Бағалау критерийлері  оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Тілдік мақсаттар Нақты есептің неге бір немесе екі амалмен орындалатынын түсіндіру
Құндылықтарды дарыту Топтық жұмыс барысында өзара жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтары қалыптасады.
Пәнаралық байланыстар дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Презентация
Бастапқы білім Оқушылар есептер шығаруды біледі
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағып аламыз.
Топтарға бөлу.
1-топ «Ұшқын» Әлия
2-топ «Сұңқар» Сырым
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда ойын арқылы)
«Орныңды дұрыс тап» Есептің бөліктерін дұрыс орналастыру
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқушыларды топтарға бөлуге арналған қима қағаз

слайд

Сабақтың ортасы Қызығушылықты ояту. (топпен жұмыс)
Саяхат жөнінде əңгіме-дүкен ұйымдастырады. Балалардың барған жерлері жөнінде немесе барғылары келетін жерлері жөнінде айтып берулеріне мүмкіндік беру.Саяхатқа шығатынымызды хабарлау
1-есеп. Топтардың əрқайсысы кейіпкерлердің біреуін – Əлия немесе Сырымды таңдайды, өрнектердің мəнін табады жəне карта бойынша олардың кейіпкерлері қандай қалаларда болғанын анықтайды. Өрнектердің мәнін табу арқылы қалалармен сәйкестендіреді.
21+14-29=64(Қызылорда) 9•5 ̶ (30+9)=6(Семей
3•9 ̶ 18:6=24(Алматы) 21:7+12:3=7(Тараз)
4•8+2•9=50(Астана) 4•(2•5)+30=70(Қарағанды)

ҚБ: жұлдызша арқылы
2-есеп. Туған өлкеге саяхат тақырыбының жалғасы болып табылады.
Есептің шартын дауыстап оқыңыздар, сызбаларды қарастырыңыздар.
Бірінші сызба бойынша құрастырылған есеп қандай сұраққа жауап бере алады?

1-топ. Алматыдан Ө-ге -24сағ
Астанадан Қ-ға- 4сағ
Алматыдан Ө-ге -?есе артық
Ш: 24:4=6
Кері есеп: Астанадан Қ-ға- 4сағ
Алматыдан Ө-ге -? 6 есе артық
Ш: 4•6=24
2-топ.Алматыдан Ө-ге -24 сағ
Астанадан Қ-ға- 4 сағ
Алматыдан Ө-ге -? артық
Ш: 24 ̶ 4=20
Кері есеп:Астанадан Қ-ға- 4сағ
Алматыдан Ө-ге -? 20сағатқа артық
Ш: 4+20=24
Дескриптор:
-Есептердің шарты бойынша мәліметтерді ерекшелейді;
-Есептің шығарылу тәсілін анықтайды;
Өрнектер құрастырады және шығарады;
Өрнектердің мәнін табады;
Жауабын жазады;
ҚБ: Басбармақ арқылы
4-мысал:Өзіндік жұмыс (жеке оқушымен жұмыс)
Тапсырма топшама арқылы таратылады.
2•9+45:9=23 5•9 ̶ 2•4=37 14:(2•7)=1
18:6:3=1 12:6•9=18 14:2•7=49
16:4•2•2=16 18:(6:3)=9 7•(25 ̶ 21)+12=40
45+5:5 ̶ 10=36 8•(36:9)+23=55 25:5•9=45
Дескриптор:
– Амалдардың орындалу ретін біледі;
– Өрнектердің мәнін есептейді;
ҚБ: смайлик арқылы
Ойын:«Кім жүйрік?»
Математикалық диктант
Мақсаты: «Миға шабуыл» тапсырманың дұрыс орындалуы арқылы Қазақстандағы ең биік шыңы туралы ақпаратпен танысу.
3*2=6 18-9=9 3*3=9 25/5=5
Оқушылар математикалық диктант орындау нәтижесінде 6995 саны шығады.
Хан тәңірі шыңнын ұзындығы екендігі анықталады.
Хан тәңірі туралы мағұмат беру.

5-мысал: Жұптық жұмыс
59+14=73 90-25 =65 36+49=85
70-16=54 19+58=77 39+18=57
Дескриптор:
-Өрнектерді баған түрінде жазады;
-Өрнектің мәнін дұрыс есептейді;
-Өрнекті тексереді;
ҚБ: смайлик арқылы

Кеме макеті

Слайд

Есептің сұлбасы

Топшама

слайд
Сабақтың соңы Ойын: «Тұрағын тап»
Үйге тапсырма: 6-есеп.Теңдеулерді шеш.
х•8=25+15
(43 ̶ 39)•х=24
12:х+10=13
Рефлексия

Кері байланыс: «Ойды аяқта»

Кері байланыс парағы

Previous Article

Балабақша – бақыт баспалдағы

Next Article

Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    ҚМЖ “Жаратылыстану және дүниетануды оқыту әдістемесі”

    28 июня, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ: Мектеп: И.Журба атындағы жалпы білім беретін мектеп Күні: 08.11.2019ж. Мұғалімнің есімі: Еркинова Лаззат Дуйсебаевна Сынып: 10 Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар ...

    11 марта, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    “A folktale” lesson plan

    15 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Жазбаша көбейту және бөлу

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Бірлесіп орындалатын  жұмыстарға  қатысты есептер

    27 сентября, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Нeлiктeн Бaтыс Рим импeриясы құлaды?

    15 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Иттер-менің достарым

  • Эссе жинағы

    «Балаларды ХХІ ғасырға мен қалай дайындаймын?»

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Ғажайып математика

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика