Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Қысқа мерзімді жоспар
Home›Қысқа мерзімді жоспар›Ата – бабаның асыл арманы

Ата – бабаның асыл арманы

By admin
14 августа, 2020
1588
0
Share:
БөлімМұғалімнің аты-жөні:

Күні:   

СЫНЫП:  9  Қатысқан оқушылар  саны:

 

Қатыспаған оқушылар саны:
ТақырыбыАта – бабаның асыл арманы
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыТ/А.9 .1.3.1 — тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

ӘТН.  9.4.1.1 — тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

.Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады..

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийіОқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу

үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған матералдың мамұнын түсінеді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тыңдалым  алындағы сөйлемдерді қолданып,

киім-кешек атауларын атайды, тақы ыпқа қатысты ақпа ат бере алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы ыптың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар

құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып

сөйлемдер құрай алады, жаңа киім-кешек  сипаттайды.

Тілдік құзіреттілікАуызекі және жазбаша сөйлеу түрлері
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу7-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындау
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер  бойынша топқа  бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық  деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут

-Салем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)

 

 

 

1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ:  шаттық

 

 

 

 

Тренинг жазылған парақшалар

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

       Қызығушылықты ояту.

Мақал – мәтелдердің жалғасын тап:

Ғылым – теңіз, ………….(білім – қайық).

Ақыл азбайды, …………..(білім тозбайды).

Оқу – білім азығы, ………(Білім – ырыс қазығы).

Көп оқыған білмейді,   ……..(Көп тоқыған біледі).

Ілім – бұлақ ………..(білім шырақ).

Ердің атын аты шығарар, …….(Ғалымның атын хаты шығарар).

Тіліңмен жүгірме, ………..(Біліммен жүгір)

Білім арзан, …………(білу қымбат).

Байлықтың кілті — ………….(ғылым).

 

Ғылым дегеніміз не? —  Ғылым (араб  (ілім); лат.  — білім) — жалпы мағынасы: жүйелік білім мен тәжірибе. Арнайы мағынасы — ғылыми жолмен жинақталған білім жүйесі.

 

Оқулық. Кеспе мәтіндер.

 

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан

тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармаын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады

 

. Терминдермен жұмыс

1.«Джиксо» Мәтінмен жұмыс.

1топ-І бөлік

.2 топ-ІІ бөлік

3топ-ІІІ бөлік

Уақыт белгіленеді 5мин

 

2-тапсырма .

1 жуан+1 жіңішке сұрақтар құрастыру.

1топ-3 бөлікке

2 топ-1 бөлікке

3 топ- 2 бөлікке

( Әр топ өз қалауы бойынша

«Ұшақ»  сұрақпен жібереді)

 

«Карусель» стратегиясы

1.Жеті атаны не үшін білу керек?

2.Өз ұрпағына жеті атасын үйретудің себебін жаз.

1 себебі-І топ

2 себебі-І топ

3 себебі-І топ

3.Туыстық кестеге неліктен әйелдер есімі жазылмайды?

 

 

Түсіндірме сөздіктен мағынасын түсінеді.

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, топ мүшелерімен пікір-алмасады, шапшаңдық қабілеттері байқалады.

Оқушылар  берілген тапсырманы топпен орындайды.

 

Оқушылардың жылдамдақтары мен тез ойлау қабілеттері байқалады.

 

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, берілген тапсырманы тез жылдам орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Диалогка түседі.

Оқушылар топпен құрастырады.Топтарға сұрақтарын қояды.

 

 

 

Топтар сұрақтарды дәптерге жазады.

 

 

 

 

 

 

 

БілемінБілдімБілгім келеді
   

 

 

 

 

«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.

 

 

Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

 

Сергіту сәті

2 минут

«Қызыл гүлім-ай» биіБи билейді
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

 тапсырма. Мәтінді оқыңыз

Отбасы және дәстүр                                              

Бата адамдарды лайықсыз, теріс қылықтардан сақтандырады, ол жастарды, ізгілікті әрі қайырымды істерге баулиды. Қандай да болсын бір іске кірісерде, дастарқаннан дәм татуға отырғанда немесе жол жүріп, алыс сапарға аттанарда әркім ақсақалдардан бата алатын болған. Бата шаңырақ көтеріп, жеке үй-жай болғандарға да беріледі.

Отбасы-әр адамның алтын ұясы. Отбасы ұлттық қалыптастыруда маңызды орын алады.

                                                                                                   («Жаңа толқын» кітабынан)

 

 

 

Карточкада жазылған терминдер

 

 

Бағалау

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

Бағалау парақшасы  Дұрыс жауапқа 5 балл.

 

Оқушының аты-жөні«Стикер

дегі диалог» әдісі

«Пкірлер» парағы әдісі«Броундық қозғалыс»«Карточкадағы терминдер» әдісіБалл
      
      
      
      
      
      

 

Рефлексия парағы

 

Сабақтағы жетістіктерімОның себептеріСабақтағы жетістіктерімОның себептері
    

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

···
Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Previous Article

Табиғат және біз

Next Article

ҚМЖ

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қысқа мерзімді жоспар

    Тәулік. Уақытты анықтаймын.

    10 августа, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Негізгі және туынды зат есім

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Жазбаша көбейту және бөлу

    12 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    «Көп тіл білгім келеді» қазақ тілі мен әдебиеті Т2, 7-сынып

    24 мая, 2020
    By naziza311
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Our class

    5 мая, 2020
    By admin
  • Қысқа мерзімді жоспар

    Гальваникалық элемент

    27 апреля, 2020
    By mahabbat_18.08.94@inbox.ru

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Ғарыш және біз

  • Балабақша

    Я-Воспитатель и этим я горжусь

  • Балабақша

    «Алтын күз» «Жұлдыз» тобы. ТажибаеваФ.С.

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика