Ата – бабаның асыл арманы

Бөлім Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:   

СЫНЫП:  9   Қатысқан оқушылар  саны:

 

Қатыспаған оқушылар саны:
Тақырыбы Ата – бабаның асыл арманы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары Т/А.9 .1.3.1 — тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

ӘТН.  9.4.1.1 — тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі-құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

.Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады..

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау  критерийі Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу

үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған матералдың мамұнын түсінеді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тыңдалым  алындағы сөйлемдерді қолданып,

киім-кешек атауларын атайды, тақы ыпқа қатысты ақпа ат бере алады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақы ыптың мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар

құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып

сөйлемдер құрай алады, жаңа киім-кешек  сипаттайды.

Тілдік құзіреттілік Ауызекі және жазбаша сөйлеу түрлері
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу 7-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындау
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер  бойынша топқа  бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық  деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут

-Салем достым! (амандасады)

-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)

-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)

-Сен келдің! (қолдарын жаяды)

-Жақсы болды!(құшақтайды)

 

 

 

1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ:  шаттық

 

 

 

 

Тренинг жазылған парақшалар

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

       Қызығушылықты ояту.

Мақал – мәтелдердің жалғасын тап:

Ғылым – теңіз, ………….(білім – қайық).

Ақыл азбайды, …………..(білім тозбайды).

Оқу – білім азығы, ………(Білім – ырыс қазығы).

Көп оқыған білмейді,   ……..(Көп тоқыған біледі).

Ілім – бұлақ ………..(білім шырақ).

Ердің атын аты шығарар, …….(Ғалымның атын хаты шығарар).

Тіліңмен жүгірме, ………..(Біліммен жүгір)

Білім арзан, …………(білу қымбат).

Байлықтың кілті — ………….(ғылым).

 

Ғылым дегеніміз не? —  Ғылым (араб  (ілім); лат.  — білім) — жалпы мағынасы: жүйелік білім мен тәжірибе. Арнайы мағынасы — ғылыми жолмен жинақталған білім жүйесі.

 

Оқулық. Кеспе мәтіндер.

 

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан

тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармаын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады

 

. Терминдермен жұмыс

1.«Джиксо» Мәтінмен жұмыс.

1топ-І бөлік

.2 топ-ІІ бөлік

3топ-ІІІ бөлік

Уақыт белгіленеді 5мин

 

2-тапсырма .

1 жуан+1 жіңішке сұрақтар құрастыру.

1топ-3 бөлікке

2 топ-1 бөлікке

3 топ- 2 бөлікке

( Әр топ өз қалауы бойынша

«Ұшақ»  сұрақпен жібереді)

 

«Карусель» стратегиясы

1.Жеті атаны не үшін білу керек?

2.Өз ұрпағына жеті атасын үйретудің себебін жаз.

1 себебі-І топ

2 себебі-І топ

3 себебі-І топ

3.Туыстық кестеге неліктен әйелдер есімі жазылмайды?

 

 

Түсіндірме сөздіктен мағынасын түсінеді.

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, топ мүшелерімен пікір-алмасады, шапшаңдық қабілеттері байқалады.

Оқушылар  берілген тапсырманы топпен орындайды.

 

Оқушылардың жылдамдақтары мен тез ойлау қабілеттері байқалады.

 

Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, берілген тапсырманы тез жылдам орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Диалогка түседі.

Оқушылар топпен құрастырады.Топтарға сұрақтарын қояды.

 

 

 

Топтар сұрақтарды дәптерге жазады.

 

 

 

 

 

 

 

Білемін Білдім Білгім келеді
     

 

 

 

 

«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.

 

 

Оқулықтағы мәтінді оқып алады.

 

Сергіту сәті

2 минут

«Қызыл гүлім-ай» биі Би билейді
Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

 тапсырма. Мәтінді оқыңыз

Отбасы және дәстүр                                              

Бата адамдарды лайықсыз, теріс қылықтардан сақтандырады, ол жастарды, ізгілікті әрі қайырымды істерге баулиды. Қандай да болсын бір іске кірісерде, дастарқаннан дәм татуға отырғанда немесе жол жүріп, алыс сапарға аттанарда әркім ақсақалдардан бата алатын болған. Бата шаңырақ көтеріп, жеке үй-жай болғандарға да беріледі.

Отбасы-әр адамның алтын ұясы. Отбасы ұлттық қалыптастыруда маңызды орын алады.

                                                                                                   («Жаңа толқын» кітабынан)

 

 

 

Карточкада жазылған терминдер

 

 

Бағалау

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

Бағалау парақшасы  Дұрыс жауапқа 5 балл.

 

Оқушының аты-жөні «Стикер

дегі диалог» әдісі

«Пкірлер» парағы әдісі «Броундық қозғалыс» «Карточкадағы терминдер» әдісі Балл
           
           
           
           
           
           

 

Рефлексия парағы

 

Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері Сабақтағы жетістіктерім Оның себептері
       

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қағаз қиындылары.

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау — Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

· · ·
Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.