Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Қазақ тілі
Home›Қазақ тілі›Қазақ тілі сабағында

Қазақ тілі сабағында

By admin
27 августа, 2020
1680
0
Share:

Пән: Қазақ тілі Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілі сабағында

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып, грамматикалық тапсырмаларды орындау, сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету;

ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту, қызығушылығын арттыру;

б) тәрбиелік: өз елін, жерін сүю, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері:түсіндіру, іздендіру, пікірлесу, диалог құру

Көрнекіліктер:Интерактивті тақта, флипчарт, А-3 қағазы, маркер, стикер, суреттер, бағалау парағы т.б..

7 модульдің қолданылуы: «АКТ”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Ыстық орындық, Дұрыс – Бұрыс, Миға шабуыл әдісі, сұрақ – жауап т.б.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс — тәсілдер

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық қалыптастыру,

топқа бөліну

Оқушылар 1топ, 2топ,3 топқа бөлінеді (стикер арқылы, стикердің артқы бетінде жақсы тілектер жазуы бар)

Стикердегі жақсы тілектер: белсенді бол, мақсатына жет, дұрыс жауап бер, өз елін сүй, жақсы жұмыс жаса, көңілді бол, көмекші бол белсенді жұмыс жаса

— Сәлеметсіз бе, балалар!

— Сәлеметсіз бе?

Психологиялық кезең. Психологический настрой детей на урок

«Көңіл күй шеңбері» әр топ колдарынан ұстап, шеңбер құрастырады белсен

Біз көңілді баламыз.

Сәлемдесіп аламыз.

Мақсатымыз — білім алу,

Міндетіміз – еңбектену,

Еңбектену арқылы,

«5» — тік баға аламыз.

hello_html_723bb75b.png

Бағалау әдісі

Смайлик, стикер, бас бармақ

Смайлик, стикер, бас бармақ

Тіл дамыту

«Ыстық орындық»

Көктем мезгілі туралы

(Әр топтан бір оқушы тақтаға шығады)

Көктем мезгілі туралы

Қазақстан туралы

Фонетика

«Ыстық орындық»

«Миға шабуыл»

Білім.

Жаңа тақырып

Проблемалық сұрақ: Бүгін біздің тақырыбымыз қандай?

Сандардың өсу ретімен сөздерді құра

Дәптерімізді ашайық, бүгінгі күнді жазайық.

Оқушылар не түсінгенін, сабақтың тақырыбы қандай екені туралы өз ойларын ортаға салады.

— Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы

«Қазақ тілі сабағында»

АКТ

Проблемалық сұрақ

Сабақтың мақсаты

Түсіну.

Берілген сөйлемдерден мәтін құру. оқып,орысша мазмұнын айтып беріңдер.

Қазақ тілі сабағында
Біз бесінші сыныпта оқимыз. Қазақ тілі сабағы аптасына төрт рет болады. Қазақ тілі сабағы өте қызықты өтеді. Біз сабақта мәтінді оқып, мазмұнын айтамыз. Бір-бірімізге сұрақ қойып, жауап береміз. Әр түрлі тақырыптарға диалог құрастырамыз. Диктант, мазмұндама жазамыз. Сабақта ауызша сөйлеуге тырысамыз. Қазақ тілі сабағы бізге өте ұнайды. Қазақ тілін білу біздің міндетіміз.Өйткені, қазақ тілі — мемлекет тіл.

Мәтінмен жұмыс.

Жаңа сөздер:

Бір — бірімізге — друг — другу

Әр түрлі — различные, разные

Құрастырамыз — составляем

Ауызша — устно

Тырысамыз — стараемся

Ұнайды — нравится

Міндет — обязанность

1. Мәтінді мұқият тыңдайды

2. Мәтіннің ішіндегі жаңа сөздерді дауыстап оқу.

3.Мәтін бойынша сұрақ құрастыру

Критериялық бағалау

1. Мәтінді дұрыс құрастыру — «5»

2.Мәнерлеп оқу

Сергіту

Интербелсеңді тақтада

Анализ

Флипчарт арқылы жұмыс істейді

Дәптермен жұмыс:

1. Мәтіннен септік жалғаулы сөздерді теріп жазу

2.Сөздерді буынға бөлу: қазақ, тілі, жақсы, аптасына, белсенді, қызықты.

3.Тәуелдеу: Қазақ тілі

(Әр топтан бір оқушы тақтада жазады)

(Барлық оқушылар дәптерде жазады)

Кім дұрыс жазады

hello_html_m67fbcd56.png

Интербелсеңді тақтада

Дұрыс — Бұрыс әдісі

Сабақта қазақ тілінде сөйлейміз.

Қазақ тілі сабағы аптасына екі рет болады.

Біз алтыншы сыныпта оқимыз.

Сабақта диалог құрастырамыз.

Қазақ тілі — мемлекет тіл.

Қазақ тілі сабағында диктант жазбаймыз.

Дұрыс — Бұрыc

Әр топ бір — бірін бағалайды

(смайлик, бармақ, стикер)

hello_html_7ff91a9f.png

hello_html_6020b15c.png

Сөздерді септеу
1 топ -Тақта

2топ — Мәтін

3 топ — Сабақ

Атау септік: тақта мәтін
Ілік септік: тақтаның мәтіннің
Барыс септік: тақтаға мәтінге
Табыс септік: тақтаны мәтінді
Жатыс септік: тақтада мәтінде
Шығыс септік: тақтадан мәтіннен
Көмектес септік: тақтамен мәтінмен

Оқушылар жазба жұмыстарын аяқтағаннан кейін, бір-бірінің дәптерлерімен ауысып, тапсырманың дұрыстығын тексереді, бағалайды.

Бағалау критерийлері: «5» — қате жоқ, «4» — 2-3 қате, «3» — 4-5 қате.

Синтездеу.

«Қызығушылықты ояту»

Шығармашылық жұмыс

Оқушылар постер жасайды

1 топ — «Қазақ тілі сабағында»

2 топ -Диалог «Қазақ тілі сабағында»

Кластер

3 топ — “Сөзді таба біл!» — сабаққа қатысты сөздер тауып жазу

— Сабағымыздың басты сөздері қандай болды?

Қ А З А Қ Х Т І Л І Р
А С А Б А Қ Р О Й Ы Н
М Ұ Ғ А Л І М Е Р І Н
Ы О Қ У Ш Ы В Б А Л А
Т А Қ Т А Д Ә П Т Е Р
М Ә Т І Н О Қ А Л А М
Б О Р С Ұ Р А Қ К Ө Л
Т А У К Ү Н Д Е Л І К
Ж А Т Т Ы Ғ У Е Т І К

Әр топ тақтада өз постерлерін қорғайды

Бір – бірін бағалау

Бағалау.

Бағалау парағы

Топ жетекшісінің
бағасы

Мұғалім бағасы

Қорытынды баға

1

Previous Article

Қимыл қозғалыс аймағын дамыту

Next Article

Адамға тері не үшін керек?

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Қазақ тілі

    «Жылдың төрт мезгілі»

    25 июня, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Жалғасын тап

    11 июля, 2020
    By Қайдарова Ләззат Әскербекқызы
  • Қазақ тілі

    Қоршаған ортаны қорғау

    15 мая, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    9 сынып емтихан тарсырмасы Т2

    12 марта, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Өсімдіктер әлемі

    4 сентября, 2020
    By admin
  • Қазақ тілі

    Ашық сабақ.Түбір мен қосымша. 2 сынып

    6 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    « Бала болашағына жол ашайық»

  • Uncategorized

    ИМАНИПЕДАГОГИКАНЫҢ ЖАРЫҚ ЖҰЛДЫЗЫ

  • Балабақша

    ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Май 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Апр    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика