Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Балабақша
Home›Балабақша›«Төрт түлік»

«Төрт түлік»

By admin
8 сентября, 2020
1037
0
Share:

«Ақбота» тобының  ашық ұйымдастырылған оқу қызметі

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі:   Жаратылыстану

Тақырыбы: « Төрт түлік»

Мақсаты:  Балалардың есте сақтау қабілеттерін дамыту. Төрт түлікке не жататынын ұғындыру, олардың пайдасы, адам өміріндегі маңызы туралы білуге үйрету.

Көрнекіліктер:  Төрт түлік малдың суреттері, олардың төлдерінің суреті.

Қажетті құрал жабдықтар:  Суреттер

Алдын ала  жүргізілетін  жұмыс:  Әңгімелесу.

Сөздік  жұмыс:  Малдар – животные

Билингвальды компонент: сиыр – корова, ат – лошадь, қой – овца, ешкі – коза, түйе – верблюд

 

Іс-әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті

 

Мотивация

лық – қозғаушы

лық

Шаттық шеңбері:

Қуан шаттан, алақай!

Қуанатын күн келді

Қайырлы таң,

Қайырлы күн,

Күлімсіреп шықты күн.

Балалар шаттық шеңберге тұрып  бірге  өлең жолдарын  қайталайды.
Ұйымдас

тырушылық – ізденістік

-Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын деп едім, жауабын табасыңдарма?

Кішкене ғана бойы бар,

Айналдырып киген тоны бар. Бұл не екен, балалар?

-Дұрыс, балалар. Ендеше келесі жұмбақтың шешімін табыңдар:

Кезікті бір жануар,

Үстінде екі тауы бар?

-жарайсыңдар, балалар.

Төрт аяғы бар,

Басында екі таяғы бар,

Иегінде екі сақалы бар.

-Өте жақсы, жарайсыңдар, балалар. Ал осы жұмбақтың шешуіндегі қой, түйе, ешкі қайда мекен етеді?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Балалар түйені, қойды, ешкіні және сиыр мен жылқыны ата бабаларымыз «Төрт түлік мал» деп атап кеткен. Мына суретке қараңдаршы, ненің суреті?

-Сиырдың төлі қалай аталады?

-Жарайсыңдар балалар. Стырдың адамдарға пайдасы барма? Оған қалай күтім жасайды?

 

-Иә, балалар, дұрыс айтасыңдар. Сиырдан сүт аламыз, одан қаймақ,май,сүзбе,құрт жасайды екен. Балалар сиырды әукім-әукім деп шақырамыз. Кәне қайталайықшы.

Сиырдың атасын – Зеңгі баба деп атайды.

-Келесі суретке назар аударыңдар, бұл ненің суреті?

-Иә, бұл жылқы. Ол қандай жануарға жатады? Оның төлі қалай аталады?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар. Жылқыдан сүт аламыз, одан қымыз жасалады, және жылқыны ертеде көлік ретінде пайдаланған. Жылқыға су, жем, шөп береді. Жылқының атасы – Қамбар ата деп аталады. Жылқыны өқрау – құрау деп шақырады екен. Кәне қайталайық.

-Ал мына суретте не бейнеленген?

-Қойдың төлі қалай аталады? Оның адамдарға пайдасы барма?

 

-Өте жақсы, балалар. Қойдың атасы – Шопан ата дейміз. Жайылып жүрген қойды пұшайт – пұшайт деп шақырады екен. Кәне қайталайық.

-Енді балалар, мен сендермен ойын ойнағым келіп тұр. Ойынныі аты «Дыбысын тап». Қазір мен сендерге төрт түлік малдың дыбысын қосамын, сіздер қай малдың дыбысы екенін табуларыңыз керек.

-Өте жақсы, балалар. Ал енді, балалар сергіп алайық:

Сергіту  сәті:

Қошақаным, тұршы,

Беті – қолыңды жушы,

Айнаға қарашы,

Шашыңды тарашы,

Орныңа отыршы.

-Жақсы балалар, мен сендермен тағы ойын ойнағым келіп тұр. Ойынның аты «Төлін тап». Мына үстелдің үстіндегі суреттердің арасынан төрт түлік малдың төлін тауып, қасына апарып қою керек.

-Жарайсыңдар, балалар. Балалар, осы төрт түлік малға қатысты ата – бабаларымыз тыйым сөздер айтқан. Кәне бәріміз осы тыиым сөздерді жаттап алайық: «Малды теппе», «Ақты төкпе», «Малды ұрма»

 –Балалар, төрт түлік малға қатысты тақпақ білесіздерме? Кәне кім айтады? Айбар айта ғой:

 

 

–Жарайсың,Айбар. Тағы барма? Аяжан айта ғой:

 

 

 

 

Керемет.  Тағы айтасыздарма? Ал, Аңсар, айта ғой:

 

 

-Жарайсыңдар, балалар, қандай керемет.мен сендермен тағы ойын ойнағым келіп тұр. Ойнайсыңдарма?

-Ойынның аты «Артық затты тап». Алдарыңызда төрт түлік малдан алынатын өнімдер мен артық заттың суреттері жатыр. Солардың ішінен артық суретті тауып, оның неге артық екенін түсіндірулеріңіз керек.

 

 

-Жарайсыңдар, балалар. Балалар ауылдан ата әжеміз сіздерге базарлық беріп жіберіпті. Кәне қарайық мұнда не бар екен? Мұнің барлығын ата әжеміз сіздерге беріп жіберген екен, кейінірек ауыз тиеміз жарайма?

-иә, табамыз

 

 

-Қой

 

 

-Түйе

 

 

 

-Ешкі

 

 

-олар үй жануарлары

 

 

 

 

 

-Сиырдың суреті

-Бұзау

-Пайдасы бар, одан сүт, қаймақ, май, ірімшік,құрт аламыз. Сиырға су береді, жем, шөп береді.

 

-Әукім – әукім

 

 

-Жылқы

 

-Ол үй жануарына жатады. Оның төлі құлын деп аталады

 

 

 

-Құрау – құрау

 

-Қой

-Қойдың төлі – қошақан, қойдың жүнінен киіз жасайды, жіне қолғап, шұлық тоқиды

-Пұшайт – пұшайт

 

 

-Сиыр, қой, ешкі, түйе, жылқы

 

 

 

 

 

-Тәрбиешімен іс – қимылдарды қайталайды

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды

 

 

 

 

-«Малды теппе», «Ақты төкпе», «Малды ұрма»

 

-Құлыншақ, құлыншақ,

Шапқылайсың даламен.

Дос болсайшы, құлыншақ,

Мен сияқты баламен.

-Тентек болма, ақ бұзау,

Еріншек болма, ақ бұзау.

Кең далада сенімен,

Жарысып мен жүгірем.

 

-Қой баласы қоңырым,

Қойдан жуас момыным.

Шопан ата түлегі

Қошақаным қайдасың.

 

-Иә, ойнаймыз

 

-Кәмпиттің суреті артық, себебі ол төрт түлік малдан алынбайды.

-Арыстанның суреті артық, себебі ол үй жануарына да жатпайды, және адамдарға пайдасы жоқ.

 

-Құрт, май, ет, ірімшік

 

-Иә

Рефлексиялық – түзетушілік-Балалар, бүгінгі ашық ұйымдастырылған оқу қызметі сендерге ұнады ма?

-Балалар, біз қандай жануарлармен таныстық?

-Балалар, үй жануарларынан «төрт түлік малға» қандай жануарлар жатады екен?

 

-Олардың адамдарға қандай пайдасы бар екен?

 

 

-Балалар, сендерге ашық ұйымдастырылған оқу қызметіне өте жақсы қатысқандарына рахмет

 

 

-ұнады

 

-Үй жануарларымен

 

-Жылқы, сиыр, қой, ешкі, түйе

-Сүт аламыз, етін жейміз, қойдың жүнінен шәлі тоқылады

-балалар куанады

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Үй жануарларының атауларын

Игереді: Төрт түлік малдың төлдерін атауды игерді.

Меңгереді: Төрт түлік малдың пайдасын, адамдардың оларға күтім жасайтынын меңгерді.

 

 

 

 

 

 

Previous Article

«Балаларға адамгершілік тәрбие беруде отбасының рөлі»

Next Article

Музыка дыбыстарын ажырату .

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Қысқы еңбек

    25 февраля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Қыс қызығы

    30 апреля, 2020
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Жанұя қорғаным, ата-ана тірегім

    23 апреля, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Жаяу жүргіншілердің жолдан өту ережесін таныстыру

    14 марта, 2018
    By admin
  • Балабақша

    Баяндама: “Мектепке дейінгі білімді жетілдірудегі құзырлылық амалы-тәрбиешінің кәсіби және тұлғалық өсуінің негізі”

    9 августа, 2020
    By Тукпашева Тилекши
  • Балабақша

    В Королевстве Математики

    17 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    ЦИКЛОГРАММА  Бір аптаға (5-9қараша  2018 ж.) «Аққу» ІІ кіші топ 

  • Балабақша

    Ойыншықтар әлемі

  • Балабақша

    “Үй жануарларының төлдері”

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика