Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Сабақ жоспары
Home›Сабақ жоспары›Табиғатты пайдалану түрлері

Табиғатты пайдалану түрлері

By admin
2 октября, 2020
572
0
Share:

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Табиғатты пайдалану және геоэкономика

3.1 Табиғатты пайдалану

Мектеп: «А.Саттаров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен»КММ
Күні:Мұғалімнің есімі:Муликова Надиям Рахметжановна
Сынып: 10Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыТабиғатты пайдалану түрлері
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

10.3.1.1 –табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп,

түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау,графикалық түрде ұсыну

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсінеді

Оқушылардың көпшілігі: табиғатты пайдаланудың түсінігі мен түрлерін графикалық түрде ажырата алады

Кейбір оқушылар: «Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты  ажыратып,салыстырмалы түрде сипаттама бере алады

Бағалау  критерийі*Географиялық орта,табиғат,табиғатты тиімді пайдалану,ресурспен қамтамасыз ету ұғымдарын ажыратады

*Табиғатты пайдаланудың түрлерін,айырмашылығын ажыратып,талдап көрсетеді

* «Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының арсындағы ұқсастық пен айырмашылықты графикалық түрде сипаттап салыстыра алады

Ойлау дағдылары деңгейіТүсіну,талдау,жинақтау
Тілдік мақсаттарОқылым:Мәтінді оқи отырып табиғатты пайдаланудың қажеттіліктерін және түрлерін  түсінеді

Тыңдалым:бейнематириалды көре отырып,бір-бірінің пікірін тыңдайды

Айтылым,жазылым:Оқушылар диаграмманы қолданып кесте бойынша ауызша және жазбаша сипаттайды. «Джигсо» әдісі арқылы,бір-біріне түсіндіреді

Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» құндылығының үшінші бағытында атап көрсетілгендей табиғатты тиімді пайдалану,денсаулықты сақтау жолының басты негізгі нысаны екенін бойларына дарыту
Пәнаралық байланысбиология
Алдыңғы тақырыпГеографиялық  деректерді  шолу
Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар
Басталуы

7 минут

 

Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың сабаққа назарын  аудару мақсатында сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу «Сәттілік» тренингін өткіземін.

(Әр қатардан бір оқушы шығып, сабаққа белсенді түрде қатысуға мотивация бере отырып, сәттілік тілейді.)

«Миға шабуыл» әдісі

Оқушыларға «Табиғатты пайдалану түрлері» туралы шағын бейнебаян көрсетіледі

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбын  анықтайды.

1.Табиғат дегеніміз не?

2. Табиғатты тиімді пайдаланудың қандай жолдарын білесіңдер?

3.Қоршаған орта дегеніміз не?

Оқушылар осы сұрақтарға жауап беру барысында біздің бүгінгі тақырыбымыз не жайында болмақ? (табиғатты тиімді пайдалану)

 

 

 

 

 

 

 

https://yandex.kz/video/preview?text

Ортасы   20 минут«Джигсо» әдісі  (ТЖ)

Топтарға тапсырмалар беріледі

І топ-Географиялық және қоршаған  орта туралы түсінік

ІІ топ- Табиғатты пайдалану түсінігі мен түрлері

ІІІ топ- Рекрециялық табиғатты пайдалану

Оқушылар оқулықтағы мәтінді оқи отырып өздеріне берілген тапсырмаларды постерге түсіру арқылы,әр топ бір-біріне түсіндіреді.

 

Бағалау критерийіДескриптор
Географиялық және қоршаған орта туралы түсінік бере отырып,табиғатты пайдаланудың түсінігі мен түрлері бойынша пікір алмасады1.Географиялық және қоршаған орта туралы толық мәлімет береді

2.Табиғатты пайдалану түсінігі мен түрлерінің мағынасын ашып түсіндіреді

3.Рекрециялық табиғатты пайдалану жолдарын атап көрсетеді

 

ҚБ: «Лифті» әдісі арқылы  топтар бір-бірін бағалайды (жоғары шығуы жетістік, төменге түсуі ұсыныс)

 

 

Оқулық

10 сынып география

 

Аяқталуы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3минут

 

Ойлан.Жұптас.Бөліс әдісі арқылы (ЖЖ)

«Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын Венн диаграммасын құру арқылы сипаттап,салыстырады және қорытынды шығарады

 

Бағалау критерийіДескриптор
«Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата отырып мәнін ұғады1. «Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының арасыдағы ұқсастықтарды сипаттап,салыстыра  алады

2. «Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының арасыдағы айырмашылықты атай алады

 

ҚБ: «Бір түсінік,бір ой» оқушылар жауаптарына байланысты  бірін-бірі бағалайды

 

ҚҚҚ кестесі

ҚызықҚұндыҚиын
   

 

Үйге тапсырма:Табиғатты тиімді пайдалану жолдары туралы қосымша деректер жинақтау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚҚҚ кестесі парақшасы

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Барлық оқушылар: «Миға шабуыл» әдісі

арқылы табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіреді

Оқушылардың басым бөлігі: «ДЖИГСО» әдісі арқылы табиғатты пайдаланудың түсінігі мен түрлерін графикалық түрде ажыратады

Кейбір оқушылар: . «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі «Географиялық орта» және «табиғат» ұғымдарының арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты ажырата отырып дәлелдейді

 

 

Мeн caбaқтa oқушылaрдaн кeрі бaйлaныc aлу бaрыcындa мынaдaй

Қaлыптacтырушы бaғaлaу тәcілдeрін қoлдaндым

Ø  Лифті әдісі арқылы (оқушы берілген тапсырмаға байланысты жоғарға шығуы жетістік,төменге түсуі ұсыныс)

Ø  «Бір түсінік,бір ой» оқушылар жауаптарына байланысты бірін-бірі бағалайды

 

Ø  Рефлексия

Қ.Қ. Қ кестесін  толтыру арқылы сабақта қызықтырған тұсын, құнды болған мәліметті және қиналған жерлерін жазады.

Сабақ барысында АКТ пайдалану  кезіндегі   қауіпсіздік ережесін  сақтайды.

 

 

 

Previous Article

Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

Next Article

ТАРИХ ПӘНІ БОЙЫНША «ЖАС ТАРИХШЫЛАР» АТТЫ ҮЙІРМЕНІҢ ...

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Сабақ жоспары

    Пішіндер еліне саяхат

    22 мая, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Халықаралақ қатынастар жүйесіндегі Қазақстан

    19 мая, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    “Қ” дыбысы және әрпімен таныстыру.

    29 апреля, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    «Күзгі ағаш» (кляксография + тәжірибе)

    22 мая, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    Қол өнер

    2 апреля, 2020
    By admin
  • Сабақ жоспары

    «Көңілді бояулар»

    22 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Бала тәрбиесі-баршаға ортақ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Отбасы тәрбиесіндегі қамқорлық мәселесі

  • Ашық сабақтар

    “Қызықты қазақ тілі” тақырыбында ашық сабақ

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика