Файлдардың көлемі
Түркістаноблысы
Ордабасыауданы
І.Есенберлин атындағыжалпы орта мектебі
Информатикапәнініңмұғалім:
Абдуллаева Динара Умаралиевна
Мектеп: І.Есенберлин
Пәні: информатика |
|
Күні: 24.10.2019 | Мұғалімнің аты-жөні : Абдуллаева Д.У |
Сынып: 7 | Қатысқандар: 14
Қатыспағандар саны: 2 |
Сабақтақырыбы | Файлдардың көлемі. |
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) | 7.1.2.3 бірдей сақталған әртүрлі пішімдегі мұрағаттарды құру және мұрағаттан шығару |
Сабақ мақсаты | Файл көлемін өзгертуде мұрағаттаушы бағдарлама қызметін түсінеді.
|
Әртүрлі форматтағы файлдарды мұрағаттау тәсілдерін біледі.
|
|
Файлдарды томдарға бөліп мұрағаттар жасайды | |
Бағалау критерийлері
|
Файлдарды мұрағаттау туралы біледі;
Файлдарды мұрағаттай алады; Мұрағаттау тәсілдерін түсінеді; |
Тілдік мақсаттар | Файлдарды мұрағаттау түрлері, әдістері, бағдарламаларын ауызша түсіндіре алады, сөйлеу дағдылары қалыптасады. |
Лексика және терминология:
Мұрағаттау (архивация), мұрағаттан шығару (извлечь), сығу (сжать) том. WinRar, WinZip |
|
Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
-Мұрағаттау дегеніміз не және оны қажеттілігі неде? Мұрағаттаудан қайда пайдаланады? |
|
Құндылықтарды
дарыту |
Құндылықтарға баулу арқылы практикалық жұмыста қарым-қатынас жасау, зейіндік қабілеттерін дамыту және алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. |
Пәнаралық байланыстар | қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде |
Алдыңғы меңгерілген білім
|
Бума, файл, файлдардың көлемі, файл пішімі, ақпарат тасымалдаушылар, мұрағаттау, мұрағаттау туралы ақпарат біледі. |
|
|
|
Сабақбарысы | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтажоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
3мин
Үй тапсырмасын сұрау 7 мин
Сабақтың ортасы
10 мин
10 мин
Сабақты бекіту. 5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
-оқушылармен сәлемдесу -оқушыларды түгендеу -оқу құралдарын реттеу -назарларын сабаққа аудару Оқушыларды «Санау»/1-2/ арқылы топқа біріктіремін «Сұрақ -жауап» әдісі бойынша үй тапсырмасы сұралады.
«Миға шабуыл» әдісі: ü Қатқыл диск немесе флеш тасымалдаушыда бос орынның аздығыменқалай күресеміз? ü Компьютерде орналасқан немесе тасымалданатын файлдың өлшемін кішірейтуге бола ма? Жаңа тақырыпты ашу Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топқа оқулықтан. Жаңа тақырыпты топта талқылап, түсіну үшін «Мағынаны тану әдісін» қолдану. 2-топқа сұрақтар. 1. Мұрағаттау дегеніміз не, мұрағаттаушы бағдарламалар. 2. Ақпаратты сығу. 3. Мұрағатталған файл. 4. Мұрағаттан алу. 5. Көптомдық мұрағаттар. 6. Мұрағаттауда орындалатын командалар.
Дескриптор: ü Мұрағат не екенін біледі. ü Мұрағаттаушы бағдарламаларды біледі. ü Көлемді файлдарды көлемін қалай кішірейтуге болатынын түсінеді.
Жұптық жұмыс. 2-тапсырма.
1. Файлды мұрағаттау үшін WinRar бағдарламасын ашу. 2. Жұмыс үстелінде Менің құжатым бұмасында орналасқан әр түрлі типтегі файлдарды мұрағаттау. (txt, jpg, mp3, docx, pptx) 3. Әр түрлі типтердегі файлдар қаншалықты сығылатындығын бағдарламамен жасап алынған деректерді кестеге енгізеді.
Дескриптор: ü Мұрағатқа салуды біледі. ü Мұрағаттан шығара алады. ü Әдеттегі файлмен мұрағатталған файлдың айырмашылығын біледі 3-тапсырма. Тестпен жұмыс Файлдарды мұрағаттау. Файлдардың форматтары 1. Файлдарды сығу қандай әрекет арқылы жүзеге асырылады. a) Мои документы бумасындағы жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау b) бөлініп алынған жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау c) Мой компьютер объектісіндегі жанама менюден Добавить в архив командасын таңдау d) Добавить … жанама меню 2. WinRAR мұрағаттаушы бағдарламасының жасаған файлының кеңейтілімі: a) .rar b) .exe c) .arj d) .zip 3. Мұрағаттан файлдарды жою үшін келесі әрекеттер орындалады … a) мұрағатты ашу, файлды ерекшелеу, «Удалить» батырмасын басу b) мұрағатты ашу, файлды ерекшелеп алу «Esc» пернесін басу c) «Удалить» файлының командасын орындау d) «Delete пернесін басу» 4. Ақпараттарды сығуға мүмкіндік беретін бағдарлама — бұл … a) мұрағаттау b) мұрағаттаушы c) мұрағат d) бағдарлама 5. Мұрағатталған файлды құру — бұл … a) мұрағаттау b) мұрағаттаушы c) мұрағат d) Бағдарлама
Дескриптор: ü Мұрағатталған файлдың пішімін біледі. ü Жанама менюмен жұмыс істей алады |
жұмыс дәптері. А4 парағы
тапсырма сүреттермен
А4 парағы. Жұмыс дәптері
Венн диаграммасы әдісі
Тест сұрақтары А4 қағаз |
||||||||||||||||||||||||||||
Дескрипторлар
|
ü Мұрағаттау бағдарламаларын біледі.
ü Файлдарды мұрағаттай алады. ü Файлдарды мұрағаттан шығара алады. ü Файлдарды томдарға ажыратып мұрағаттай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
«ННН» стратегиясы. 5 мин
|
«Нені білемін? Нені білдім? нені білгім келеді?» кестесі бойынша кері байланыс орнатылады.
Үй тапсырмасы: 22-26 бет. Ғаламтор беттерінен WinZip мұрағаттаушы бағдарламаcын үйдегі |
|||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс қауәпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс | ||||||||||||||||||||||||||||
Топтық, жұптық, жеке жұмыс арқылы сұрақтарды түрлентірдім.Тақырыпты өз бетінше жұмыс жасай арқылы ашып, кең көлемде талдауды ұсындым. Сабақ барысында алған білімін өмірде қолдануды кейбір оқушыларға жоспарлатамын |
-Бас бармақ әдісімен бағалау;
|
Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау;
Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау; |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? | ||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1.
2. Осы сабақтаң барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге газар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||