Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Балабақша
Home›Балабақша›Тіл халық қазынасы

Тіл халық қазынасы

By admin
24 октября, 2017
3536
0
Share:

Дайыр Қымбат Айтжанқызы

Тақырыбы:  «Тіл халық қазынасы»

Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық».

Бөлімі: Тіл дамыту, қоршаған ортамен  танысу, сурет, жапсыру.

Мақсаты: Балалардың Қ.Р. Отаны, тәуелсіз Қазақстан туралы білімдерін кеңейтіп, оның табиғатытуралы мағлұматберу.Туған елге,тілге,жеріне, отанына деген сүіспеншілдігін білдіруге тәрбиелеу.Ойлау, сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын жетілдіру. Шығармашы-лық қабілеттерін, ой-қиялдарын, эстетикалық танымдарын дамыту, ірі ж/е ұсақ  моториканы жетілдіру.

Көрнекілік: Қ.Р-ның мемлекеттік рәміздері, сандықша, қоржын, үлгілер.

Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, мақта, бұршақтар.

Сөздік жұмыс: Рәміз ,тәуелсіз.

Билингвистикалық компонент: Отан – родина, елтаңба – герб, ту – флаг, гимн.

Іс-әрекет кезеңі:

Мотивациялық қозғаушы.

ҚазақстанРеспуликасыныңмемлекетікгимніорындалады.

Балаларорындарынантұрыпоңқолдарынжүректұсынақойыпгимндіорындайды.

Амандасу:

Табиғатбіздіңанамыз,

Табиғатқабаламыз.

Бізәдептіболамыз,

Иіліпсәлембереміз

Жылулықшеңбері: «Меніңсүйіктіотаным!» Жүрекшенікеудесінетөсейотырыпжылылебіздерінбілдіреді.

-Мен ,балабақшамдысүйемін!

-Мен ,ауылымдыжақсыкөремін!

-Мен, әке-шешемдісүйемін!  Т.с.с.

Барлығыбірге:

-Жасұланымынелімнің,

Боламұл-қыззорәлі.

Қазақстанжалауын,

Көтеремінжоғары.

БалаларданОтан, достуралытақпақмақал-мәтелсұрайды.

-Отаноттан да ыстық.

-Аққудыатпа, досыңдысатпа.

-Отанасыланамыз,

Анасүтінақтаймыз.

Есейгенде ер болып ,

Елдіжаудансақтаймыз.

Ізденуұйымдастырушыкезең:

Тосынсәт: ҚоржынынарқалапАлдаркөсекеледі.

БалалардыңназарыАлдаркөсегебөлінеді.

-Сәлеметсіңдермебалалар? Мен кеңбайтаққазақжерінаралапкөмеккезәруадамдарғакөмектесіпжүрмін.Мінесендердіңжерлеріңе де келіпжеттім.

-Туғанауылдарыңқалайаталады?

-Ұлттарыңкім?

-Қазақ.

-Менітаныдыңдарма? Меніқандайертегілердекездестірдіңдер?

-Ия. Алдаратасыз.

-ШықбермесШығайбай мен Алдаркөсе.

-Қазақхалқыныңұлттықертегілерінатапберіңдерші.

-ШықбермесШығайбай мен Алдаркөсе.

-Мақтақыз бен мысық .Қарлығаштыңқұйрығы неге айыр. Ұртоқпақ..т.б.

-Қазақтыңқандайұлттықойындарынбілесіңдер?

-Ханталапай,қызқуу,бәйге… (Осы кездеатаныңұялы телефоны шырылдайды,онықонаққашақырады.Алдарбалаларғарахметайтыпсиқырлысандықшасыйлапқоштасыпкетеді.)

-Мынаунеткенәдемісандықша, ашыпкөрейікші(сиқырлыдауысшығады)

Жаұяныңқатысуы:

Сиқырлыдауысжанұяныңқатысуыменайтылады.Тапсырмаорындалсағанасандықшаашылатынынескетедісұрақтарқояды.

1-тапсырма:

1.Сендер тұратынмемлекетқалайаталады? (Қазақстан  республикасы)

2.Мемлекеттік тілдеріңқайтіл? ( Қазақтілі. «Тілінбілмеген ,түбінбілмейді»)

3.Қ.Р.қандай Республика? (Тәуелсіз )

4.Қ.Р.елбасы кім? Н.Ә.Назарбаев .

5.Қ.Р.астанасы қайқала? (Астана қаласы)

2-тапсырма:

1.Қ.Р.мемлекеттік Рәміздеріната.

-Елтаңба, ту, гимн.

-Герб,флаг,гимн.

2.Рәміздер туралытақпатарайту

-Көкаспандайкөкпеңбек,

Қазақстанжалауы.

Көкемесолтектен тек,

Елдіңашыққабағы.

-Қәнебалаларжаңасөздердіқайталайықшы.

-Рәміз , тәуелсіз.

Әсемәуенменсандықша  ашылыпішінентүйілгенорамалшығады.

Д/о: Түйілгенорамал.Шеңбердіайналаойындыбастадым,

Бірбаланыңқасынакеліпорамалдытастадым.

-Екікөзің не үшінкерек? ( Жақсылардыкөруүшін )

-Екіқолың не үшінкерек? . ( Елгекөмек беру үшін.)

-Аспанданешежұлдыз бар?  (Көп ) т.с.с. сұрақтар.

-БіздіңҚазақстанымыздыңтабиғатыөте бай, әсем, тамаша. Табиғатдегеніміз не едіескетүсірейікші.

-Табиғатдегеніміз не ?  ( Тау, ана, тал, күн,тас,қозы.т.б )

-Табиғатнешегебөлінеді ? ( Өліжәнетірітабиғатболады. Тірітабиғатөседі, өнеді:тал,жануар,адам.Өлітабиғатөспейді:тас,су.т.б. )

-Олайболсабойымыздысергітіп , табиғатсиынананаларымызғаарнапсыйлықжасайық..

Сергітусәті. (Балалар «Өзорныңды тап» ойыны арқылысуреттікарточкадағыбейнегеқарап «Гүл», «Қой», «Алма», «Күн» орталықтарынабөлінеді

1-орт «Гүл», гүлдіңсабағын   таяқшаменбояп, күлтешесінтүстіқағазбенжапсырады.

2-орт. «Қой», қойдыңбейнесінемақтажапсырады.

3-орт. «Алма», алма бейнесінебұршақжапсырады.

4-орт. «Күн», ұжымдықжұмысАққағазғатабиғаттықұрастырады (қиылғантал,гүл,күн , құс, көбелек.т.с.с )

Тәрбиеші даму мүмкіншілігішектеулібалаларғакөмеккөрсетеді,тілжаттығуынқайталатады, пан-пан-пан – ашықболсынаспан…

Саусақжаттығуы.

Рефлексивтітүзету:

Балаларғаөзін-өзібағалауғаұсынысжасайды.

Оқуіс-әрекетінсұрақ — жауапалыпқорытындылапмақтайды.

-Алдар-көсекелді.

-Сиқырлысандықшадағытапсырмалардыорындадық.

-Отан – Родина. Елтаңба-герб.

-Ту-флаг, Гимн  — гимн.

Балаларойынарқылыөзін-өзібағалайды.Бұтаққаөзінеұнаған  түрлі-түсті  шеңбершелердііледі.түсініледі.

Қызылтүс — өтежақсы .

Жасылтүс – жақсы.

 

Күтілетіннәтиже:

Не білді: Туғанелге,тілге,жергедегенсүйіспеншілділігінбілді.

Не алды: ӨзОтанытәуелсізҚазақстанжәнеоныңтабиғатытуралы

мағлұматалды.

Не істейалады: Шығармашылыққабілеттеріндамытаалады.

Ұқыптыжұмысжасайалады.

 

Previous Article

Менің сүйікті балабақшам!

Next Article

Құстар біздің досымыз

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Балабақша

    Мейірімділік – асыл қасиет

    6 декабря, 2017
    By admin
  • БалабақшаТехнологиялық карта

    Ұйқышыл картоп

    2 августа, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Қоянға арналған сәбіз

    13 августа, 2017
    By admin
  • Балабақша

    Түлкі бізде қонақта

    21 января, 2019
    By bilimger
  • Балабақша

    Жаратылыстану: Бөлме өсімдіктері

    24 декабря, 2017
    By admin
  • Балабақша

    «Дәрумендермен достасайық».

    18 ноября, 2019
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Жалпы рубрика

    «Бауырсақ» ертегісі

  • Мектепалды даярлық сынып

    Конспект занятия по опытно-экспериментальной деятельности в средней группе “Чудо-вода”.

  • Балабақша

    Балабақша-заманауи әулет мектебіне айналуы тиіс

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика