8 саны мен цифры.

«»  ересек  тобында  ұйымдастырылған  оқу  қызметінің  технологиялық    картасы.

 

Өтілетін  күні:                             Шуканаева  Рая

Білім беру  саласы: Таным.

Ұйымдастырылған  оқу  қызметі:   Математика.

Тақырыбы:   8 саны мен цифры.

Мақсаты:Балаларды 8 саны мен цифрымен таныстыру.1-ден 8-ге дейінгі цифрларды ажырата алу және тани білуі. Ойлау қабілетін дамыту.

Әрекет  кезеңдері.

 Тәрбиешінің  іс — әрекеті

Балалардың 

 іс — әрекеті.

    Енгізу.

Дәлелді  ояту.

Шаттық шеңбері.

«Дос болайық,бәріміз»

Х.Талғаров.

 

Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау.

Дос болайық бәріміз,

Жарасып тұр әніміз,

Тыныштықты сақтаймыз,

Атсын күліп таңымыз.

Ұйымдастыру –  іздену

1. Ой қозғау

— Қандай  геометриялық  пішіндерді  білесіңдер?

— Атау.

-Айырмашылығы  неде?

 

2. Мағынаны  тану.

-Пішіндердің  ортақ  белгісін  анықтау. (төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек)

Мысалы: 

-Үшбұрыштардың  түсі, пішіні бірдей.

-Ал, айырмашылығы неде?

-Көлемінде.

3. Ой дамыту

Аз- кем ұғымдары.

Дид  ойын:                     «Аңдарды  қоректендір»  Сұрақ – жауап. -Тиінге   неше  саңырауқұлақ  бердің?                                           — Аюда  неше құлпынай болды?    — Жанына  сандарды  қою арқылы  санау.

4. Жаңаң  оқу қызметі

8 санымен таныстыру.

Санның құрамын анықтау.   —8 санын  әуеде жазу.

– 8 саны неге ұқсайды?

Көзілдірік, екі допқа, бантикке, балапанға, аққалаға.

-8 cанының орнын анықтау.

0 1 2 3 4 5 6 7 8

Дәптермен жұмыс.
5 санын дәптерге жазу.

-8 саны қандай сандардан артық?

8>7      8>5      8>3      8>1    8>6      8>4    

8>2      8>0

5.Логикалық есептер.
Айнұрда болды 5алма                Айгүл берді 3  алма.
Ойланып, кәне, көрейік —
Айнұрда болды  қанша алма?    5+3=8
Айманда болды бес алмұрт,
Әселге берді екі алмұрт.
Айманда қалды
неше алмұрт? 5 — 2=3

Сегіз  алмұрт базардан
Сатып алды Айнара
Одан бесеу алғанда
Қанша қалды дорбада?            8 — 5=3                                         Кеспе сандармен жұмыс.

 

Қойылған  сұрақтарға  толық жауап  бере отырып, өз ойын толық жеткізе білу.

 

Пішіндер туралы түсініктерін айта  білу

 

 

Ойын арқылы  сандарды дұрыс ажырата білу.

 

 

 

 

 Сегіз санының неге ұқсайтынын білу.

Санның құрамын анықтай алу.

 

 

Қаламды дұрыс ұстау  арқылы санды   дәптерге түсіре  білу

 

Артық, кем ұғымдарын түсіну

 

 

Өз ойымен логикалық есептерді шешу, қызығушылық таныту.

 

 

Ауызша есептерді қызығушылықпен орындай білу.

 

    Сергіту сәті.

Қолға қалам алайын,
Қанша сан бар жазайын.
Қарап тұрмай, сандарды
Қайта-қайта санайын.

 

Рефлекстік

түзету.

 

Миға  шабуыл.

Логикалық  есептер.

-Үш  бұрыштың  әр бұрышына  отыру үшін  неше торғай  керек?

-Дөңгелекте неше  бұрыш  бар?

-Төрт бұрыштың бұрыштарында үш торғай  отыр, дұрыс отыр ма, Неше торғай  жетпейді?

Балаларды мадақтау

 

Қойылған сұрақтарға  дұрыс жауап беру

 

Өз достарын бағалай білу

 

                         Күтілетін  нәтиже.

 

Білуі:Сегіз санымен  танысады.                                                                                     Игеруі:Сандардың құрамын  анықтауды игереді.                                              Меңгеруі:Тапсырмаларды орындау дағдысын  меңгереді.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.