Түлкі, тасбақа және кене
«» ересек тобында ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Өтілетін күні:
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі : Драма
Тақырыбы: Түлкі, тасбақа және кене
Мақсаты: Ертегі арқылы балаларды еңбектенуге, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу. Өтірік айтпауға үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің іс кимылдарын сомдау.
Әрекет кезедері |
Тәрбиешінің іс – әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
Енгізу |
Дәлелді ояту |
Шаттық шеңбері. «Кел, балалар түлейік» Ө.Тұрманжанов
|
Шеңберге тұрып өлең жолдарын қайталау
|
Кел балалар күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік!
|
Ұйымдастыру – іздену |
1. Ертегіні суреттер арқылы көрсетіп түсінік беру. Ертегі желісі бойынша сұрақ-жауап — Түлкі достарын қалай алдады? — Жарыста бірінші боп қайсысы келді? — Түлкінің жасаған қулығы дұрыс па?
2.Ертегіні сахнлау Балалардың өз ойымен түсінгенін айта білуі.
3. Дид.ойын : «Атын ата» ертедіге кездескен кейіпкерлердің аттарын атау. Жағымды, жағымсыз кейіпкелерді ажырата білу.
|
Ертегіні тыңдай білуге қызығушылық таныту.
Қойған сұрақтарға жауап бере білу.
Түсінгендерін айту. Ертегіні сахналауға қызығушылық таныту.
Ертегідегі кейіпкерлердің аттарын дұрыс ажыратып айту.
|
Сөздік жұмыс: шапшаң, жарысып, айлакер, қу.
|
Рефлекстік түзету |
Дид.ойын: «кімге не ұнады?» Сұрақ – жауап
Балаларды мадақтау. |
Өз ойын айта білу. Достарын мадақтау. |
|
Күтілетін нәтиже:
Білу: Ертегі туралы түсіне білу.
Игеру: Өз түсініктерін әңгімелеуді игереді.
Меңгеру: Берілген рольді қызығушылықпен орындауды меңгереді.