Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Жалқы есім және жалпы есім

Жалқы есім және жалпы есім

By admin
5 мая, 2020
2072
0
Share:

Түркістаноблысы

Арысқаласы

№4 «Бастауыш» мектебі

Бастауышпәнініңмұғалім:

Атиева Куралай Омирзаховна

 

Қысқа мерзімді  жоспар

Пәні: қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті

Күні: 25 .02.2020 ж.   Сынып: 2 «Е»

Мектебі: №4 бастауыш

Мұғалімнің аты-жөні:АтиеваҚ

Қатысқандар саны:                Қатыспағандар

     
Сабақтың  тақырыбы: Жалқы есім және жалпы есім                         29-33- жаттығулар    
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.3.1 мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.3.6.1  бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазу

2.4.2.3  сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажырату

 

 

 

 

 

    
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар:

сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) ажыратады,бас әріппен жазылатын сөздерді біледі

     
Көптеген оқушылар:

Мұғалімнің  көмегімен  сөз  таптарына  ажыратады. Жалқы есім мен жалпы есімді бір-бірінен  ажыратып жазады

 

 

    
Кейбір оқушылар:

Сөйлем ішінде жалқы есімдерді дұрыс жазады,анықтайды

     
    
    
    
Бағалау  критерийіЖалқы есімдер мен жалпы есімдерді бөліп жазады

 

    
Құндылықтарды қалыптастыруҮлкенге құрмет,кішіге ізет көрсетуге үйрету    
Пәнаралық байланысәдебиеттік  оқу, жаратылыстану    
АКТ қолдану дағдыларыАудио жазба    
Бастапқы білімЗат есім. Наурызкөже    
Сабақтың барысы             Жоспарланған тапсырмаларРесурстар

сілтеме

    
Сабақтың  басы

Топқа бірігу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

 

«Әлеуеттік желі» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соткадан ертегі көру арқылы шағын топтарға бірігу

 

2.Өткенді пысықтау.  

-Түбір сөз деген  не?

-Қосымша  деген  не?

-Қосымша  нешеге  бөлінеді?

-Жұрнақ  деген  не?

-Жалғау  деген  не?

-Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

-Лепті сөйлем дегеніміз  не?

-Сөйлемдерден не  құралады?

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, арқасын қағады.

Үй жұмысы 27-жаттығу

 Есек,ішік,мысық,қыран

 

 

 

 

 

 

 

 

    
Сабақтың  ортасы

 

«Суреттертегі ой»

Ұжымдық жұмыс

 

Ауызша

29-жттығу.

Суретпен жұмыс.

·         Суреттерге қатысты сөздердің бірі кіші әріппен,бірі бас әріппен жазылған.Оның себебі неде деп ойлайсың? Содан өзің қорытынды жасап көр.Оны төмендегі ақпаратпен салыстыр.

*Кісінің аты –жөні, жер –су аттары, жан-жануарларға қойылған атаулар жалқы есім деп аталады.

Жалқы есім  әр уақытта бас әріппен жазылады.

Видео ролик көрсету

 

 

Қазақ тілі

оқулығы

2-бөлім

 

 

 

 

 

Оқулықпен  жұмыс

 

 

 

 

 

 

Көркем жазу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

«Планшет»әдісі

 

 

 

 

 

30-жаттығу . 

Өлеңді түсініп оқиды.

Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.

Зат есімдерді табады.

ҚБ:

Ақпанның  жиырма  бесі

Сынып жұмысы

С.с.х

Жж   Жж    Жж   Жж    әрпін жаздыру

Жомарт,жазушылар, Жезқазған,  жапырақтар.

Жазылған  сөздердің  ішінен кім? кімдер? Не?  нелер?сұрақтарына жауап  беретін  сөздерді  тапқызу

ҚБ:Жылы сөздер . Ақылды,тамаша,керемет

31- жаттығу. Жеке жұмыс

Өлеңді  жатқа  жазады.

Жалқы есімдерді табады.

ҚБ: Мұғалімнің  шолуы

1-топ  Адам аты жалқы есім жазып, сол сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.

2-топ  Жер- су аттарын айтады, сол сөзді қатыстырып сөйлем жазады.

3-топ  Жануарларға қойылған атауларды атайды, сөйлем құрайды

4-топ  Адам аты жалқы есім жазып, сол сөзді қатыстырып сөйлем құрайды.

5-топ  Жер- су аттарын айтады, сол сөзді қатыстырып сөйлем жазады.

6-топ  Жануарларға қойылған атауларды атайды, сөйлем құрайды

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп,жалаушалармен бағалау.

 

 

 

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Планшет»

Сергіту сәтіҚимыл-қозғалыс  жасауВидео     
Жұптық   жұмыс

«WORD»  әдісі

32-жаттығу

Берілген сөздердің бір әрпін алып тастап,жаңа сөз жаса.

Ата,ара,мен,қаш,жар,сан,

ҚБ.Тыныс белгілері арқылы бағалау

 

 

«WORD»

Қазақ тілі

оқулығы

2-бөлім

Сабақтың соңы

«Соткадағы телограм» әдісі

Жеке жұмыс

Бағалау критерийі:  Жалқы есімдер мен жалпы есімдерді бөліп жазады.

 

 

«Соткадағы телограм»

 

Тапсырма  жазылған  парақшалар

    
    
Кері байланыс

2 минут

(ауызша)

 

 

     
Үйге тапсырма : 33жаттығу ,52-бет.      
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға        тапсырманы  күрделендіруді қалай  жоспарлайсыз?                                                                           

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы     
Үлгерімі төмен оқушы мен үлгерімі жоғары оқушының бірге жұмыс жасауына жағдай жасаймын. Топтық талқылауда  үлгерімі төмен оқушыны сынып алдына қорғауға шығарып, келесісі толықтырып отыруды ұйымдастырамын.

Қабілеті  жоғары  оқушыға

Сөйлемді сөз таптарына  талдайды

ҚБ.Мұғалімнің шолуы.

ҚБ. Бір-біріне құрмет көрсетіп, арқасын қағады

.ҚБ. Жылы  сөздер  Ақылды,тамаша.керемет

Қ.БТеледидар  түрлерімен

Бағалау критерийі:

Жалқы есімдер мен жалпы есімдерді бөліп жазады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Соткадан ертегі көру арқылы шағын топтарға бірігу

 

 

Қимыл-қозғалыс  жасау

     
Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?

Мен берілген уақыт ішінде  үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер  енгіздім жəненеліктен?

……………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………….

     
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіругекөмектесетіннебілдім?

 

     

 

 

 

 

 

 

Previous Article

Ю дыбысы және әрпі

Next Article

В.Г.Короленко «Слепой музыкант»

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Қазақстандағы жануарлар әлемі

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Өмірбаян жазамын.   Дауыссыз к мен г

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Компьютер құнын есептеу

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Логарифмические уравнения

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Алматы – менің қалам!!!

    12 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    «Мақтақыз бен мысық».(қазақ халық ертегісі)

    12 августа, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Балабақшамен отбасы арасындағы тәрбиенің маңызы

  • Тәрбие сағаты

    Көңілді аспазшылар.

  • Эссе жинағы

    «Ерлік істер – ел жадында мәңгілік»

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика