Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж

  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы

  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

  • Мектептің мектепалды даярлық сыныбына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудыңүлгілік оқу жоспары(5 жастағы балалар)

  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары

  • Бөбек жасы балаларына арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу жоспары

  • Білім стандарты. 2022 жыл. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы

  • Инструктивно-методическое письмо. Детский сад. 2022-2023 уч. год

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

By admin
5 мая, 2020
2309
0
Share:

Түркістаноблысы

Ордабасыауданы

І.Есенберлин атындағыжалпы орта мектебі

Математикапәнініңмұғалім:

Жумабекова Эльмира Султанбековна

 

Қысқа мерзімді жоспар.

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерМектеп: «І. Есенберлин атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні: 04.02.2020жМұғалімнің аты – жөні:  Жумабекова Э.С
Сынып:   6әПәні: математикаҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыСан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы
Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу;
Сабақтыңмақсаты-Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндеу.

-Екі сан аралықтарының әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын анықтау.

-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуының анықтамасын түсіну.

Бағалаукритерийі-Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндейді.

-Екі сан аралықтарынның әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын таба алады.

-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысу аралығын жаза алады.

Тілдік мақсаттарПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қиылысу, бірігу, тиісті, ортақ аралық, мәндері, бос жиын, кескіндеу.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

….аралықты сан аралықтарының қиылысуы дейді.

…..тиісті болатын аралықты сан аралықтарының бірігуі  дейді

….ортақ аралық болмаса,бос жиын деп атайды.

Бос жиын қандай белгімен белгіленеді?

Сан аралықтарының қиылысуы, бірігуі қалай белгіленеді?

Құндылықтарға баулуОқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа ,

өз мүмкіндігіне сенуге, жолдасын құрметтей  білуге тәрбиелеу.

 

Пəнаралықбайланыс География, бейнелеу.
АлдыңғыбілімКоординаталық түзу ұғымын біледі.  Координаталық түзу бойында нүктелерді кескіндей алады.  Сан аралықтарының түрлерін ажырата алады.  Қандай жақшалар мен нүктелердің қойылатынын біледі.

 

Сабақ барысы
Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

6 минут

І. Ұйымдастыру бөлімі:

— оқушылармен сәлемдесу;

— сабаққа қатысымын анықтау;

— оқушыларды сабақтың тақырыбымен таныстыру;

— оқушыларды топқа бөлу.  Сан аралықтарының түрлерінің суреттеріне  қарап арқылы  топқа  бөлінді.

Топтасады:

1топ-интервал,

2топ-кесінді ,

3 топ-сәуле .

Үй тапсырмасын тексеру. 

№909. Берілген сан аралықтарының тиісті атауларын жазып, кестені толтырыңдар:

Сан аралығының белгіленуі(-(-7; 0))
Сан аралығының аталуы    

Дескриптор:

-сан аралығының атын біледі.

Оқушылардың жұмыстарына қарап смайликтер арқылы бағалау.

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

 

 

Сабақтың ортасы

 

24  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуі туралы жаңа мағлұматтар айтамын. 1.Екі сан аралығының қиылысуы.

2. Сан аралықтарының қиылыспайтын болуы.

3. Сан аралықтарының бірігуі .

Екі сан аралығының қиылысуы.

Мысалы, [-2;4] аралығы мен [1; 6] аралығының қиылысуы — [1; 4] аралығы.

 

Мұндай жағдайда [-2; 4] және [1; 6] аралықтары қиылысады дейді.

Белгіленуі:

[-2; 6] аралығының әрбір саны [-2; 3] және [1; 6] аралықтарының ең болмағанда біреуіне немесе екеуіне де тиісті болады.

Мұндай жағдайда [-2; 6] аралығын [-2; 3] және [1; 6] аралықтарының «бірігуі» деп атайды

«Жеке жұмыс»

Оқушылар сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуына  есептер  шығаруды қаншалықты меңгергендіктерін байқайды және жасыл түстер қызыл түстерге  көмек береді

№926927930
І141
ІІ232
ІІІ323

 

 

 

 

 

Түсінгенін білу үшін  қолданылады:

•             Қызыл түс – түсінген жоқпын;

•             Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар

•             Жасылтүс – барлығы түсінікті.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

 

 

Топтық жұмыс.

I топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы[-3; 5] және

[-1; 9]

(-5; 9] және

[7; 12)

(-4; 8] және [0; 10)(-7; 6] және

[3; 15)

Сан аралығының қиылысуы    
Сан аралығының бірігуі    

II топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы[-2; 4] және

[0; 10]

(-6; 8] және

[8; 13)

(-5; 7] және

[1; 11)

(-8; 7] және

[4; 16)

Сан аралығының қиылысуы    

 

Сан аралығының бірігуі    

III топ

Координаталық түзуді пайдаланып, сан аралықтарының қиылысуын, бірігуін тауып, кестені толтырыңдар.

Сан аралығы[-3; 3] және

[1; 11]

(-7; 7]

және

[9; 14)

(-6; 5] және

[2; 12)

(-7; 8] және

[3; 14)

Сан аралығының қиылысуы    
Сан аралығының бірігуі    

Әр топ басбармақ әдісі арқылы бір -бірін бағалайды.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

 Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

1-топ. «Мозайка»  әдісі.

Әрбір қима қағаз дұрыс жауапқа алынып, жинау арқылы геометриялық фигураларды құрастыру арқылы бәсекелесе отырып,  есептер шығару тапсырылады.

2-топ. «Сәйкестендіру»

Берілген сан аралықтарын сәйкестендіреді.     

3-топ. «Дамино»

Өткен  тақырыптарды қайталау  мақсатында  дамино  әдісін  орындауға  нұсқау  жасайды. Орындалу  ережесімен  таныстырып,  топқа конверт  таратады.

Дескриптор:

1. Сан аралықтарының қиылысуын табады.

2. Сан аралықтарының бірігуін табады.

3. Сан аралықтарын біледі.

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақ бойынша ойларын смайликке жазып, шеңберге жапсырады.

Үйге тапсырма:   № 933  51 — бет

Оқулық,

Пазл қималары,

Кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме

 

 

 

 

 

 

 

оқулық

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?  Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың

 материалды меңгеру деңгейін

 қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және    

қауіпсіздік техникасының

сақталуы

Оқушылар мүмкіндіктеріне  қарай амалдарды орындаудың  әр түрлі  күрделілігі болатын мысалдарды келтіредіОқушылардың ауызша жауаптары бағаланады. Орындаған тапсырмалары бағалау критерийлері бойынша бағаланадыСабақтың соңы  кезеңінің алдында «көз жаттығуын» жасату.
Сабақ   бойынша   рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

 

 

 

 

 

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтыңбарысында мен сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

 

 

 

 

Previous Article

Әлеуметтік педагогтың ата-анамен жүргізілетін жұмыстары

Next Article

Қазіргі психодиагностикадағы  тұлғаны тексерудің  жағдайы

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Біздің айналамыздағы диффузия

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сабақты бақылау парағы

    29 марта, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Совершенствование профессиональной компетентности учителя в условиях внедрения трехъязычного образования через семинары и коучинги

    22 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    ИМП 2020-2021

    22 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ас мәзірі

    12 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Салт дәстүр және ауыз әдебиеті

    19 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Дене шынықтыру

    Допты қарсыластап тартып алу

  • ЖАЛПЫ ЖАҢАЛЫҚТАРЖАҢАЛЫҚТАР

    «Болашақ» халықаралық стипендиясына құжат қабылдау 2020 жылғы 27 шілдеден бастап 31 қазанға дейін жүргізіледі

  • Бастауыш сынып

    эссе

Жаңа жарияланымдар

  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • циклограмма
  • Геометриялық пішіндер мен денелер.
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары
  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»
  • Қыркүйек айына арналған преспектива 2022-2023жж
  • Балабақша тәрбиешілерін артық есеп беруден арылтатын бұйрық туралы
  • Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы 2022

Күнтізбе

Январь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика