Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Адамдар жануарлардан не алады?

Адамдар жануарлардан не алады?

By admin
2 июня, 2020
1290
0
Share:
Пәні: жаратылыстану

Сынып: 1-сынып

Күні:

Мектеп: «Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектеп»МКМ

Мұғалімнің аты-жөні: Исканова Жаухазын Оралгазиевна

 

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 Сабақ тақырыбы:Адамдар жануарлардан не алады?
Оқу мақсаты:1.2.2.1 жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау;

1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: жануарлар мен өсімдіктерді салыстыра алады

Көптеген оқушылар: жабайы және үй жануарларын ажыратады

Кейбір оқушылар:  үй жануарларынан қандай өнімдер алынатынын және пайдасын айта алады.

Бағалау  критерийлеріЖабайы, үй жануарларын ажыратады. Жануарлардан, өсімдіктерден қандай өнім алатынын біледі. Үй құстарынан алынатын өнімді анықтайды. Жануарларды зерттейді, бақылайды, салыстырады, шешім қабылдайды.
Тілдік мақсаттарОқушылар: жануарлардың негізгі белгілерін тұжырымдап түсіндіреді. Тері, жүн, сүт, жұмыртқа, ет.
Құндылықтарды дарытуЖануарларды қорғауға, оқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстарДүниетану, көркем еңбек, күнделікті өмірмен байланыс
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба-тыңдайды, естиді, қайталайды
Бастапқы білімКейбір жануарларды атай алады. Үй жануарларын күтуді біледі.
                                               Сабақ барысы
Сабақ жоспарланған кезеңдері            Сабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы

 

1. Психалогикалық ахуал

Қайырлы күн, алтын күн!

Қайырлы күн, көк аспан!

Қайырлы күн, достарым!

Қайырлы күн, қонақтар!

2. Топқа бөлу мақсатында сабақ тақырыбын ашу. Оқушылар партадағы дайындалған қима қағаздарды алады. (үй жануарлары, жабайы жануарлар, құстар)

 

Шаттық шеңбері

 

 

 

 

 

 

қима қағаздар

 

Сабақтың ортасы

 

 «Серпілген сауал»

— Төрт түлік малға қай жануарлар жатады?
—  Қандай үй жануарларын білесіңдер?
— Адамға жануарлардың қандай пайдасы бар?
— Қандай жабайы жануарларды білесіңдер?
— Жабайы жануарлар қайда тіршілік етеді?
— Жабайы жануарлар қалай қоректенеді?
— Не себепті жабайы жануарлар дейміз?

3.  №1 тапсырма

1 -топ: Үй жануарлардан қандай өнімдер  алынады? (ет, сүт, жүн, тері)

2- топ: Жабайы жануарлардың қандай пайдасы бар? (тері)

3- топ: Құстардан не аламыз?(жұмыртқа, ет, жүн)

ҚБ  Ұжымдық бағалау   «От шашу»

 Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі. Жануарлар екіге бөлінеді: Үй жануарлары және жабайы жануарлар. Жануардың табиғаттағы тіршілігі ерекше әрі қызықты.Олардың адам үшін пайдасы да өте зор. Жылқы, түйе, сиыр, қой, ешкі, ит, мысық, тауық адамның үйінің маңайында тіршілік етеді.Сол үшін үй жануарлары деп аталады.

Жабайы аңдар-табиғи жағдайда өз бетімен тамақ тауып, тіршілік ететін жануарлар. Жабайы жануарлардың түрлері өте көп.

 4.  «Дүкенге саяхат» ойыны арқылы жаңа сабақты меңгерту

Мақсаты:  Сурет бойынша  үй жануарларынан, өсімдіктерден  алынатын өнімдерді, заттарды білу, айту

(МК)  Үй жануарларынан, өсімдіктерден  азық-түліктің қандай өнімдері алынады?

Терісі мен жүнінен қандай киім-кешек тігіледі?

 

Нәтижесі: Үй жануарларынан, өсімдіктен  алынатын өнімдері мен тігілетін киім-кешекті  айта алады

 ҚБ   Өзін-өзі бағалау «Бағдаршам»

 

 

5. (ӨЖ) «Адасқан жануарлар»

Мақсаты: Жануарлардың  суреттерін  алып, тиісті бағанға желімдеу

 

 

Жабайы жануарларҮй жануарлары
  

 

    

   

 Дескриптор:

— жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады;

— үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға орналастырады.

Жеке бағалау «Мадақтау»

6. Саралау жұмыстарын ұйымдастыру мақсатында

Күнделікті қолданылып жүрген азық-түлікпен және керекті киімдерді тиісті жануарлармен сәйкестендіреді

Топтастыру

Жануарлар мен құстардан алынатын өнімдерді топтастыр

 

 

 

 

 

 

 

Нәтижесі:

-азық-түліктерді, киімдерді  жануарлармен сәйкестендіреді

-сусындарды ажыратады

7. Сергіту сәті

«Жануарлардың дауысы»

 

8. (ТЖ) Зерттеу жұмысы

Мақсаты: Қажетті сөздерді пайдаланып, кестені толтыру. Жануардың тұратын мекенін, содан соң одан алынатын өнім түрін таңдап алу.

МК  Кейбір сөздердің қайталануы мүмкін екенін айту

Үй жануарларының атауыТұратын мекеніҚандай өнім алынады?
жылқы  
сиыр  
тауық  
қой  
түйе  

Қажетті сөздер:

Атқора        күрке             сүт

Мамық        қойқора        жүн

Қымыз        сиырқора     жұмыртқа

Ет                түйеқора      шұбат

Нәтижесі:

  • Үй жануарларын мекенің анықтайды
  • Үй жануарларын күтуі туралы әңгімелейді

ҚБ   Топтық  бағалау «Жұлдызша»

 

Доп лақтыру арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

суреттер топтамасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы9.  Жинақтау «Еркін микрофон» Жақсы, балалар.Сонымен  бүгінгі  сабағымызда  не  туралы

айттық?

Біз осы сабақтан не үйрендік?
— Қандай жаңа мәліметтер алдық?
— Сені не таңғалдырды?

-Үй  жануарларын  атайықшы.

-Қандай  үй  құстарын  білесіңдер?

-Үй  құстары  мен  үй  жануарларының  пайдасы  бар  ма?

Сабақты  қорыта  келе  сендерге  айтарым,  үй, жабайы жануарлары    мен  үй  құстарына және өсімдіктерге үнемі қамқор болып жүруіміз  керек. Олар  үнемі  бізден қамқорлықты  күтеді.

 

Рефлексия

«Бағдаршам» арқылы сабаққа кері байланыс жасайды 

 

Микрофон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелектер

Саралау

Үлестірме тапсырма жазу арқылы оқушының қабілетін ескере отырып ойлау дағдысын қалыптастыру:

-киімдерді, азық-түліктерді, жануарлармен сәйкестендіреді

-сусындарды ажыратады.

Үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсетемін

Бағалау

Ø   От шашу

Ø   Бағдаршам

Ø   Бас бармақ

Ø   Жұлдызша

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының

 сақталуы

Аудиожазба

сергіту сәті

Сабақ бойынша рефлексияБұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз

туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

Previous Article

Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

Next Article

Әнет баба өсиеті

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Магнит не үшін керек? Біз не білдік?

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Роль педагогики в формировании национального сознания и духовной модернизации

    22 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ұлттық киім кию мәдениетінің эстетикалық мазмұны

    20 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Өсімдік  шаруашылығының  негізгі  бағыты

    26 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Ертегі айта білеміз бе?

  • Химия

    Характеристика химического элемента по положению в Периодической системе химических элементов Д.И.Менделеева.

  • Балабақша

    Дидактикалық ойын бала әрекетінің негізгі түрі

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика