Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Қыс бейнесі

Қыс бейнесі

By admin
19 мая, 2020
1942
0
Share:

Түркістан облысы

Арыс қаласы

И.Журба атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Оспанова Гүлмира Ермекбаевна

 

Мектеп: И. Журба
Сабақ  тақырыбы: №50 Қыс бейнесі
Күні:14.01.20Мұғалімнің есімі: Оспанова Гүлмира Ермекбаевна

 

Сынып:4 «ә»Қатысқандар саныҚатыспағандар саны

 

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 

4.1.5.1Өзойын,сезімін, көзқарасынөмірдеболғанөзгешығармадағыұқсасоқиғаларменсалыстыраотырыпбілдіру

4.2.7.1Шығармадан әдеби-көркемдегіш құралдарды(теңеу,кейіптеу, эпитет,аллитерация,әсірелеу)табу және оларды қолдану

Сабақ мақсаттары:Барлықоқушылар:  Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (эпитет пен теңеуді) таба алады.

Оқушылардыңбасымбөлігі:Өлеңдердісалыстыруда өз пікірлерін дәлелдермен негіздейді.

Кейбіроқушылар:Тақырыпқа қатысты ойларын түрлі формада жеткізе алады..

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Өзге шығармамен салыстырып үйренеді.

Өлеңненәдеби көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды.

Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері:

Қызыл шұнақ, үскірік

Құндылықтарды дарытуАдамгершілік, еңбекқорлық.
Пәнаралық байланыстаржаратылыстану.
АКТ қолдану дағдыларыЭлектронды тапсырмалар.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімЖыл мезгілдері, табиғат құбылыстары, табиғат апаттары жайлы білім қоры.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған  жаттығуларРесурстар
Басталуы(Ұ)

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық!

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Шұғыл SMS (хабарландыру)…» әдісі.

1. Атасы табиғат құбылысын кімге ұқсатады?

♦ Қалай ойлайсың, табиғат неге жылайды, неге күледі?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Жұмбақтар жасырып, шешімдеріне байланысты сабақтақырыбын болжату.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Ортасы«Сипатта» айдарыбойынша

сынып қабырғасына қысқы табиғат құбылыстарынбілдіретін сөздер жазылып ілінеді. Оқушылар өз таңдауларына сәйкес бір табиғат құбылысын алып, сол сөзді үлгіге сай түрлендіріп жазады.

Мысалы: Боран          боранды         борандатты

Қарқарлықаржауды

Аяз

Ызғар

Дескрипторы:

1. Қысқы табиғат құбылыстарын еске түсіреді.

2. Сол сөздерді түрлендіріп, қысқасипаттама береді.

ҚБ: мадақтау сөздері

Мағынанытану

(ЖЖ)«Қойындәптер»әдісібойыншаС.Сейфуллинніңөмірімен шығармашылығыжайлымағлұматтаржинақтап,тірексөздер арқылымәліметтер қорын толықтырады

Аты-жөні 
Туған жылы 
Шығармалары 
Ақпарат 

«Түсініпоқы»айдарыбойыншаСәкенСейфуллиннің «Қызылшұнақ»өлеңінменмәнерлепоқимын,оқушылар мұқияттыңдап,төмендегісұрақтардың        жауабыніздеп отырады.

1. Ақын суреттегенқыс мінезі қандай?

2.Аязбейнесікейіптеутәсіліменберілгеніндәлелдейтін сөздерді тап.

3.Ақынның«қылшылдап,жалаңдап,ысқырып,санынсабалап,аузынашып»дегенсөздеріноқығандақандайсезімдерпайда

болады?

Дескрипторы:

1. Өлеңді мұқият тыңдайды.

2. Сұрақтардың жауабынтабады.

3. Жұпта диалогке түсуарқылы сұрақжауабынталқылайды. 4. Өз қорытындыларынұжымменбөліседі

ҚБ:мадақтау сөздері арқылы

(Ұ)«Жаңасөздерсандығы»айдарыСөздердің мағынасын ашу.

Қызылшұнақ–бетқаратпайтынүскiрiкаяз

Шұнақ–құлағыкесілген,келте

(ЖЖ)«Зерттепоқы,дәлелде»айдарыменшағын топкестемен жұмыс

Топтық жұмыс

Ітоп– Өз жеріндегіқыс көрінісінбейнелейді (пейзаж, суреттеу).

ІІтоп–Қысқа арналған өлеңдер (еске түсіру, жатқа оқу) құрастырады.

ІІІтоп–«Қысқаарналғантілекхат»жазады.

. ҚБ: Өзарабағалау

«Тыңда»айдары бойыншаАбайҚұнанбаевтың қыстуралы өлеңін хормен айтады.

«Қазақстанның кейбіроблыстарында өлеңдегідейқыс болмайды»дегенге сенесіңдер ме?(Иә/жоқ)

Дескрипторы:

1.      А. Құнанбаевтың«Қыс»өлеңінтыңдайды.

2.      Сұраққақатыстыөзпікірлерінбілдіреді

Дәптерменжұмыс

 

Тапсырма

ны орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Аяқталуы

 

«Қорытындыла»айдары бойынша оқушыларөлеңдерге сүйеніп, өзжеріңдегі қысты сипатта. Бүгінгі күнрайының сипатынбілдіретін сөздіңастынсыз

ҚБ:«Дуқолшапалақ»

Үйгетапсырма:Үлкендерден қар, аяздыңтүрлерін сұрастырып, жазыпал.

Рефлексия.«Өзмиыңдысал»әдісіарқылысабақтантүйген ойларынжазады.

Тапсырма

ны орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Қосымша ақпарат

 

Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? 

 

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? 
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

Previous Article

Мемлекеттік мейрамдар

Next Article

Для чего служит одежда?

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Атомның құрамы мен құрылысы

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ойын арқылы баланың сөздік қорын дамыту

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ш дыбысы және әрпі

    2 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Әдістемелік ұсыным. 2020-2021 оқу жылы

    22 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    «Бауырсақ» ертегісі

    12 июля, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы

    1 июля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Циклограмма Бір аптаға (09-13 Қазан айы 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.

  • Жалпы рубрика

    Письменное умножение и деление 102• 3, 306: 3. Значение воды для растений

  • БалабақшаТехнологиялық карта

    My English

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика