Өтпелі тақырып: Балабақша «Менің достарым»
ЦИКЛОГРАММА
Қонысбаева Аяулым
Өтпелі тақырып: «Балабақша
«Менің достарым»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма | |||||||
Кіші топ | Денсаулық Шығармашылық | Шығармашылық | Денсаулық Қатынас Таным Шығармашылық | Таным | Денсаулық | ||||||||
Орта топ | Денсаулық Таным Шығармашылық | Қатынас Шығармашылық Әлеумет | Денсаулық Шығармашылық Қатынас Таным | Таным | Денсаулық Вариатив | ||||||||
Ересек топ | Денсаулық Таным | Қатынас Шығармашылық Вариатив Әлеумет | Денсаулық Шығармашылық Қатынас | Шығармашылық Таным Вариатив | Денсаулық драма | ||||||||
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу. | 8.00-8.30 | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға әртүрлі ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | |||||||||||
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б ) | «Менің балабақшам» Суреттер әлеміне саяхат
| «Пішіндерді орналастыр» ойыны Мақсаты: пішіндерді ұяшықтарға түстеріне және көлеміне сәйкес орналастырады. | «Өз үйін тап» ойыны Мақсаты: үлкен – кіші ұғымдары туралы түсінік беру. | «Өз орнын тап» ойыны Мақсаты: түстерді тануға үйрету. | Үстел -үсті ойыны пазл: «Үйшік құрастыр» Мақсаты: логикалық ойлау қабілетін дамыту. | ||||||||
Таңертеңгілік гимнастика (5 мин) | Жаттығулар кешені. (Жан-жақты дамытушы жаттығуы) | ||||||||||||
Таңғы ас | 8.30 – 9.00 | Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. Астарың дәмді болсын! Ас уақытында балаларға тамақты таусып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. | |||||||||||
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 09.00-09.20 | Балалармен ұйымдастырылатын оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталықтары) материалдарын, көрнекіліктерін, дидактикалық ойын материалдарын дайындау | |||||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл- ған оқу кестесі | І кіші топ 7- 9.45. | Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1. Жұптасып жүруге дағдыландыру. Берілген бағытта жалаушаға дейін жүгіру. Қимылды ойын: «Менің досым» Жапсыру Тақырыбы: «Досымның доптары» Мақсаты: дайын үлгіні қағаз бетіне орналастырып қоя білуге үйрету. Сары түспен таныстыру. Дидактикалық ойын: «Үлкен –кіші доп» | Музыка Тақырыбы: «Менің достарым» Мақсаты: Кӛңілді әнді тыңдау ережесін сақтауды қалыптастыру. Әннің мағынасын түсіну. Ән айтуға қызығушылықты дамыту. Ән тыңдау: «Кел, билейік» И.Нүсіпбаев Ән айту: «Бала, бала, баламыз» Б.Қыдырбекова Әуенді ырғақты қимыл-ойын: «Сенің атың кім?» муз: А.Айтуова | Денешынықтыру Шеңбер бойымен жұптасып жүру. Қонжыққа дейін еңбектеу. Қимылды ойын: «Кім жылдам?» Көркем әдебиет Тақырыбы: «Екі дос» (өлең) Қадыр Мырза Әли Мақсаты: оқылған ӛлеңді тыңдауда шыдамдылыққа, ӛзара сыйластыққа тәрбиелеу. Дидактикалық ойын: «Досыңды тап» Құрастыру Тақырыбы: «Доп» Мақсаты: қиылған бөліктерден доп құрастыру. (қағаз) үстел-үсті ойыны: «Допты құрастыр» Сурет салу Тақырыбы: «Көңілді жол» (екі тҥсті бояумен жол салу) Мақсаты: балаларды екі түсті бояумен түзу сызық сызуға үйрету. Дидактикалық ойын: «Досыма жол» | Жаратылыстану Тақырыбы: «Қанатты достар» Мақсаты: балаларды балабақша ауласындағы құстармен таныстыру. (торғай, қарға, шымшық, кӛгершін) Дидактикалық ойын: «Торғайға жем береміз»
| Денешынықтыру Допты қос қолдап лақтыру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіру. Қимылды ойын: «Ақ қоянмен бірге» | |||||||
Орта топ 9.20 – 9.35 | Дене шынықтыру (негізгі қимылдар) 1.Арақашықтығы 4 м тура бағытта еңбектеу 2. 1,5м арақашықтықта бір-біріне қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстаған қалпында допты бір-біріне домалату Қимылды ойын: «Досыңа қарай домалат Математика негіздері Тақырыбы: «Жеке заттар» Мақсаты: Жекелеген заттардан топ құрауға, топтан жеке затты бөліп алуғаүйрету. «Бір» және «көп» ұғымдарын бекіту. Дидактикалық ойын:«Досыңмен бөліс» Жапсыру Тақырыбы: «Досыма кесе сыйлаймын» Мақсаты: үлгіге қарап дайын пішіндерді қою арқылы заттың бейнесін жасауға үйрету. Желімді қылқаламға ұқыпты жағу дағдыларын дамыту. Дидактикалық ойын: «Қиындыдан құрастыр | Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Досым екеуміз» өлеңі Қадір Мырза Әлі Мақсаты: Өлеңді жаттау дағдыларын қалыптастыру. Достық туралы түсінік беру, ересектердің сөзін зейін қойып тыңдауға және түсінуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Досыма тілек» Музыка Тақырыбы: «Менің достарым» Мақсаты: Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл –күйін қабылдауға үйрету. Балаларды достыққа татулыққа шақыру. Ән тыңдау: «Песенка друзей» В.Герчик Ән айту: «Достық» Л.З.Айтова (Үш тілдегі әндер» жинағынан) Әуенді-ырғақты қимыл, ойын: «Достастық» Р.Рустамов Қоршаған ортамен таныстыру Тақырыбы: «Ойыншықтар» Мақсаты: ойыншықтардың түстерін, пішіндерін ажыратып атау дағдыларын жетілдіру. Ойыншықтарға ұқыптылықпен қарауға тәрбиелеу. Дидактикалық ойын:«Сипаттамасы бойынша тап»
| Дене шынықтыру (Негізгі қимылдар) 1. 1,5м арақашықтықта бір-біріне қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстаған қалпында допты домалату 2.Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір-бірінен 10 см қашықтықта орналасқан тақтай бойымен жүру Қимылды ойын: «Допты кім бірінші ұстайды?» Көркем әдебиет Тақырыбы: С.Маршак «Доп» өлеңі Мақсаты: Ойыншықтарды ұқыпты ұстауға үйрете отырып, өлеңді есте сақтап, мәнерлеп айтуға үйрету. Үстел-үсті ойыны:«Көңілді көліктер» Құрастыру Тақырыбы: «Достарымызға жол салайық» Мақсаты: Пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдері арқылы тар және кең жолдар құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Қарапайым құрылыстар құрастыруға қызығушылықтарын арттыру. Дидактикалық ойын:«Қонаққа қай жолмен барамыз?» Сурет салу Тақырыбы: «Жәмиләнің әдемі көйлегі» Мақсаты: Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылықтарын ояту, дәстүрден тыс сурет салу дағдыларын жетілдіру. Саусақпен дақтар салу арқылы бояуларды ретімен қолдана білуге үйрету. Дидактикалық ойын: «Қуыршақтың көйлегін әшекейлейік» | Жаратылыстану Тақырыбы: «Жеміс толы себет» Мақсаты:Жемістің бірнеше түрлері жайлы түсініктерін жүйелендіру; оларды өсіру тəсілдері туралы түсініктерін кеңейту. Есте сақтау, зейін қою, ойлау қабілетін дамыту. Қарапайым зерттеу жұмыстарымен айналысу қабілеттерін қалыптастыру. Дидактикалық ойын:«Қуыршақты тамақтандырайық»
| Дене шынықтыру (Негізгі қимылдар) 1. Қол мен аяқ қимылын үйлестіре отырып аяқтың ұшымен жүгіру. 2. Қос аяқтап басты затқа тигізе отырып жоғарыға қарай секіру. Қимылды ойын: «Ұшақтар»
| ||||||||
Ересек топ 15-20 мин 9.20-9.40 | Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: 1.Сапта бір-бірлеп жүру,қол мен аяқ қимылын үйлестіру, бой түзулігін дұрыс сақтау. Заттардың арасымен құрсауларды домалату. Сызықтар арасымен (15см ара қашықтықта),тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Кімнің достары көп?» Математика негіздері Тақырыбы: «Достарымның ойыншықтары» Мақсаты: Заттарды салыстырып қою арқылы оларды санамай-ақ жұптарын салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуді үйрету. Дид-қ ойын: «Таныс пішіндер доминосы» | Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Үйшік» ертегісі Мақсаты: Ертегі желісін айтып беруге үйрету дағдыларын қалыптастыру. Бауырмалдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Дидакти-қ ойын: «Мен айтамын, досым жасайды» Музыка Тақырыбы: «Менің достарым» Мақсаты: Достыққа, бір-лікке, татулыққа шақыру. Көңілді әуен арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Әуенге ілесе би қимылдарын жасау дағдыларын үйрету. Әуенді ырғақты қимыл: «Серуендейміз, билейміз» А.Тоқсанбаев Музыка тыңдау: «Настоящий друг» В.Шаинский Ән айту: «Тату доспыз бәріміз» Е.Меңдешов Ойын ойнау: «Ән салған кім?» А. Райымқұлова Музыкалық –дидактикалық ойын Қоршаған орта Тақырыбы: «Ойыншықтар» Мақсаты:Бала-лардың мінез құлқында қарапайым әдеп ережелерін(ойыншықтармен бөлісу) бекіту. Ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен, жанашырлықпен қарап, әрекет ете білуге баулу. Дидакти-қ ойын: «Ойыншықтарды жинаймыз» | Дене шынықтыру Заттардың арасымен құрсауларды домалату. 2-3м қашықтықта алға ұмтыла қос аяқпен секіру. Тақтай үстімен(8м) көлденең еңбектеу Қимылды ойын: «Досым, ұста!». Орыс тілі Тема: «Мои друзья» Цель: Обучение правильному произношению гласных и согласных звуков русского языка. Знать значение слова «друзья», пословицы и поговорки о дружбе; Уметь ценить дружбу, беречь её, доброжелательно относиться друг к другу. Уметь оценивать свои поступки и поступки своих друзей. Дид-я игра: «Выбери друга» Сурет Тақырыбы: «Досымның үйі» ( заттық сурет салу) І к.т Мақсаты: Үйдің суретін көрсету ұқыптылыққа тәрбиелеу ІІ к.т Мақсаты: Әртүрлі бағыттағы тура сызықтар мен олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету.Үлгі бойынша пішінін ескере отырып сурет салуды үйрету. Дидакти-қ ойын: «Досыңа көмектес»
| Жаратылыстану Тақырыбы: «Менің жасыл достарым» І к.т Мақсаты: Бөлме өсімдіктері туралы білімдерін байытып, аттарын атауға үйрету ІІ к.т Мақсаты:. Бөлме өсімдіктері туралы тақпақ жаттау. Балалар ұжымында достық қарым-қатынасты тәрбиелеу. Дид-қ ойын: «Өсімдіктің досын тап»
| Дене шынықтыру Заттардың арасымен құрсауларды домалату. Сызықтар арасымен (15см ара қашықтықта),тепе-теңдікті сақтап жүру.Допты бір-біріне төменнен лақтыру және қағып алу(1,5м қашықтықтан). Қимылды ойын: «Досым, қағып ал!» | ||||||||
Серуенге дайындық | 10.20-10.30 | 2.Жүру. Жүгіру Сапта бір-бірлеп жүруге үйрету.Сапта бір-бірлеп жүгіруге үйрету | |||||||||||
Серуен | 10.30-11.30 | 3.Домалату Заттар арасымен доптарды домалатуға үйрету | |||||||||||
Серуеннен оралу | 11.30-11.50 | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, өз шкафтарын тауып көрсетуге үйрету. Гигиеналық шараларын ұйымдастыру. | |||||||||||
Түскі ас
| 11.50-12.30 | Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге қалыптастыру. | |||||||||||
Түскі ұйқы | 12.30-15.00 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.
| |||||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Мәдени-гигиеналық дағдыларды орындау. Ойын жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. | |||||||||||
Бесін ас | 15.30-16.00 | Балалардың назарын тағамға аудару, алдарына берілген тамақтарын тауысып жеп болған соң тұруға дағдыландыру.
| |||||||||||
Ойындар, дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | 16.00-17.00 | «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша картиналар қарастыру. | Сюжетті-рөлдік ойын «Қуыршақты тамақтандыр» ірі құрылыс материалдарымен және конструктормен ойындар. | Ойын-жаттығу «Қуыршаққа көмек» Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру. Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. | Ойын «Кімнің заттары?» (Достарының заттарын анықтау) Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б. | Сюжеттік ойыншықтармен ойындар, ертегі оқып беру; үстел үсті театры. | |||||||
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Күз» (Сурет құрастыру) Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Әңгіме құрастыру «Досың туралы әңгімелеп бер» Мақсаты: Балалардың сөздік қорын достары туралы сөздерін байыту. | Дидактикалық ойын: «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту | Жыл мезгілі туралы әңгімелесу. Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Дидактикалық ойын: «Атын атап бер» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | |||||||||
Серуенге дайындық | 17.00-17.30 | Киіну: Серуенге шығу. Балалардың дербес ойындары. | |||||||||||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу. | ||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы | 17.30-18.00 | «Ата-анаға психологиялық 10 кеңес». | Психолог кеңесі (жеке балаларға) | Ата-аналарға тапсырма беру, жақсы демалуға тілек білдіру | Кеңес: Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы. | Жобаны таныстыру: Менің балабақшам тақырыбына көрме ұйымдастыру.
| |||||||