Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы  мен әрпі

Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы  мен әрпі

By admin
2 июня, 2020
882
0
Share:
ОТ:Менің мектебім

Сабақ: Сыныптан тыс уақытта Сс дыбысы  мен әрпі

Мектеп: Ы.Ноғайбаев атындағы №18 орта мектеп
Күні:Мұғалімнің аты: Мысаева Камшат Зейнешевна
Сынып: 1 сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары1.1.3.1  Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау.

1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

1.1.4.1   Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.3.11.1   Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.

Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:
—          С дыбысы мен әрпін таниды.

—          Дыбыстарды  атайды, анықтай алады.

—          Буындап оқи алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
—          Жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды.

—          Сөздерді түсініп, мағынасын ажыратады, мысал келтіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:
—          Мәтін жанрын ажырата, өмірмен байланыс орнатады.

—          Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжам жасайды.

Бағалау критерийлері1. С дыбысы мен әрпін атайды, анықтайды. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды

2. Әріпті танып, ажыратып және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

3. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолданады.

4. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды.

5. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.

Тілдік мақсатсағат – часы-clock , көл- озера-  lakes , жылан- змея-snake
Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Дыбыс дегеніміз не?

2.Әріп дегеніміз не?

3.Дыбыстар нешеге бөлінеді?

4.Дауысты , дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі қандай?

5.Жылан қандай дыбыс шығарады?

6. Ол қандай дыбыс?

Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі ресурстар

 

Басы

 

Психологиялық ахуал.

«Қайырлы таң»   өлеңін шаттық шеңбер аясында орындату.

Бейнетаспа: Жұмбақ шешу.
Түсі суық ызғарлы,

Аузында айыр тілі бар.(Жылан)

—          Әрине бұл жылан

—          Жылан қандай дыбыс шығарады?   Ссссссс

—          Ал қане жыланның шығарған дыбысын қайталаймыз. Бәрі ссс…

—          Сс дыбысы созылмайды. Кедергіге ұшырап барып шығады. Ол дауыссыз дыбыс.Оны көк бояумен бояймыз.

—          Құрамында С дыбысы бар сөздерді айт,тыңда.

—          Сағат, сан, Асан, аспа,н сандық,сиыр, стол,су, саңырауқұлақ, сақина, сілеусін, сауысқан, сырға, сабын, сары талдау жасайық.

—          Сс дыбысы сөздің қай бөлігіндіе келіп тұрғанын байқа.

Сс дыбысы сөз басында,сөз ортасында,сөз соңында да

 
Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Секір-секір, секір деп,

Ойнаймыз біз секірмек.

Бір, екі, үш, төрт … көп тіпті

Бір мүдіріс жоқ тіпті.

Қайта-қайта секіріп,

Шынығамыз жетіліп.

Десекте ойын жай-дағы,

Секірмек шын пайдалы.

 Бүгінгі жаңа сабағымыз   Cc  дыбысы мен әрпі. Баспа, жазба түрімен таныстыру.(үнтаспа арқылы)

 

«БАСПАЛДАҚ» ойыны
С -а
С — -ан
С — — -ана
С — — — -анат

Әріпті хормен айту. Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау

— Сс әрпі неге ұқсайды?

1. Білезікке қарайық,

Ұқсайды оған қай әріп.

2. Адамның қол орағы,

С әрпінен аумайды.

1.«Болжау» стратегиясы арқылы суретпен жұмыс.

—  Суретке қарап кім әңгіме құрай алады?

Дескриптор:

1.Суреттегі заттарды атайды.

2.Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табады.

Қалыптастырушы бағалау: жемістер түсімен

2.«Бағыттап оқу» стратегиясы 

Демалыс күні Санат ауыл шетіндегі көлге қарай келе жатты.

Жолдың сол жағынан жорғалап келе жатқан жыланды көріп, қорыққанынан тоқтай қалды. Сол сәтте есіне таяғының бар екені түсіп, өзін батыл сезіне бастады. Жылан ыс деп біраз ысылдап, жөніне кетті.

—          Жылан қандай дыбыс шығарды?

—          Ол қандай дыбыс? (Оқушылардың өздігінен ізденуіне мүмкіндік жасау)

Дескриптор:

1. Мәтін жанрын ажыратып, өмірмен байланыс орнатады.

2. Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндайды.

2. Сөздердің мағынасын ашып, оң жақ , сол жақ  ұғымын ажыратады.

Кері байланыс: Житондар

Сергіту сәті.
3.«Оқуды жалғастыр»  ойыны арқылы тізбектеп оқу:

  сол / Санат

    су         сау      сан           су

 а су      а сау      са на        су ат

Дескриптор:

1.Буындап, тұтастай оқиды.

2. Буындап оқиды,  жиі кездесетін сөздерді тұтас оқиды,сөздерді түсінеді.

3. Сөздің бір дыбысы өзгерсе сөз мағынасы өзгеретінін анықтайды.

С дыбысы қай буында кездесетінін анықтайды.

Кері байланыс: Житондар

Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшалар

4.«Суреттер сөйлейді» сызбамен жұмыс

Тыңдаған мәтіні бойынша сурет, сөз сызбаларының көмегімен мәтінді оқиды:

Санат көлге келе жатты. Сол жақтан жылан шыға келді. Ол тоқтай қалды. Жылан «ыс, ыс»  деді.

Дескриптор:

1.Сызбаға қарай сөйлем құрайды

2. Буындап, тұтастап оқиды.

Кері байланыс: Житондар

Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшалар

«Ойлан, тап» ойыны  

Суретті сәйкестендір. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса. Сс әрпінен басталатын сөздерді дөңгелектерге сәйкес, әріп санын ескеріп, орнына дәл тауып қой.

Дескриптор:

1. Суреттегі заттардың атын атап, буынға бөліп, дыбыстықтық  талдау жасайды.

2. Ой ұшқырлығын иллюстрация арқылы болжайды

Кері байланыс: Житондар

Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшалар

«Менің жазбам» стратегиясы  Дәптермен жұмыс

             Дәптерімізді ашайық ,

Қолға қалам алайық

Салақтықтан қашайық

Әдемі етіп жазайық.

Дескриптор:

1.Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.

2.Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.

3.Сауатты жазады.

 

 

 

 

 

 

Сандық,сиыр, стол,су, саңырауқұлақ, сақина, сілеусін, сауысқан, сырға, сабын, сағат, сары суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық, бейне –таспа,орақ, сақина суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

Оқулық

дәптер

Соңы

 

 

 

«Білім ағашы» арқылы бүгінгі сабақ туралы пікірлеріңді білдіріңдер.

 

Кері байланыс парақшалары
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау  көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс –Дене шынықтыру, Дүниетану,музыка
АКТмен байланыс.

Проектор, үнтаспа

Кейбір оқушы  — «Ойлан тап».

Оқушылардың көпшілігі –«Суреттер сөйлейді»,  «Болжау».

Барлық оқушы –«Жалғастыр», дәптермен жұмыс.

Жұлдызшалар, бағалау парағыҚұндылықтармен байланыс (Ұқыптылықты, ұйымшылдықты, достықты,ынтымақтастықты арттыру

 

Previous Article

Зат есім

Next Article

Судың қаупі

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы

    2 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қыз өссе, елдің көркі

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Совершенствование профессиональной компетентности учителя в условиях внедрения трехъязычного образования через семинары и коучинги

    22 июня, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

    9 августа, 2022
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Animals

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жаратылыстану пәнін оқытудың маңыздылығы

    12 августа, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Біз білімді балалар

  • Балабақша

    Көлік түрлері

  • Өзін-өзі тану

    Ақиқатты іздеу жолында

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика