Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Атомның құрамы мен құрылысы

Атомның құрамы мен құрылысы

By admin
2 июня, 2020
952
0
Share:
Түркістан облысы

Арыс ауданы

Б.Онтаев атындағы жалпы білім беретін мектебі                                                                  Химия пәнінің мұғалімі:                                                                                                                     Бижигитова Малика Мырзахметовна.

 

ҚМЖ.

Директор орынбасары:
Күні:

Сынып:  7 А, Б, В.

Пән мұғалімі: Бижигитова М.
Қатысқандарсаны:                                                                Қатыспағандар  саны:
Сабақтың 

тақырыбы

7.2А.3. Атомның құрамы мен құрылысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e–) мен атом ядросының құрамын білу;

Сабақ мақсаттары:Барлық оқушы:

Атомның  құрамы мен құрылысын  біледі.

Басым бөлігі:

Химиялық элементтердің  протон, электрон, нейтрондарының  орналасу тәртібін біледі.

Кейбірі: Сыни ойлау арқылы сұрақтарға жауап береді, қорытынды пікір айтады.
Бағалау критерийіАтомның құрылысын бейнелейді және алғашқы 20 элементтің атом ядросының  құрамын анықтайды.
Тілдік мақсаттарХимиялық элементтердің  атом құрамы мен құрылысын негізге ала отырып, протон, электрон, нейтрон және олардың орналасу тәртібін  жаза алады.
Пәнге  қатысты сөздік қор мен терминдер: атом, молекула, элемент, протон, нейтрон, электрон, химиялық таңба,  салыстырмалы атомдық масса, т.б.
Сыныптағы диалог:  Атом дегеніміз не?

Атомды кім ашты?

Атом ядросының құрамына   ….    кіреді.

Ядродағы протондар саны  ………………. тең.

Атом ядросы  …………, себебі …………………… .

Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғысынан  ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті,  жауапкершілік, өмір бойы оқуға  дайын болу
Пәнаралық байланысЖаратылыстану:

 

Алдыңғы білім3.Заттар және материалдар.

3.1. Заттардың құрылысы мен қасиеттері.

6.3.1.2- атомның негізгі бөлшектерін  және олардың орналасуын сипаттау.

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

Оқушылармен сәлемдесу,  сабаққа қатысуын тексеру, оқу-құралдарының түгелділігіне мән беру.

Ынтымақтастыру атмосферасын қалыптастыру.

Топқа бөлу:

Жасыл стикер алған алған оқушылар: “Протондар” тобы

Қызыл стикер алған оқушылар:

“Нейтрондар” тобы

 

Көк түсті стикер алған оқушылар “Электрондар”тобы

 

І. Қызығушылықты ояту “Кім жылдам”.

1.Қара жер адамзатқа болған мекен

Қазына іші толған әр түрлі екен.

Ішінде жүз мың түрлі асылы бар

Солардың ең артығы немене екен?          (Темір)

2. Иісі,түсі,өңі жоқ

Табиғатта онсыз өмір жоқ.

Өсімдік егер көп болса,

Денсаулыққа пайдасы көп(оттек)

3. Ал осы жұмбақтардың жауабын не туралы екен?

4.Химиялық элемент дегеніміз не?

5.Валенттілік деген не?

6. Молекула  нелерден тұрады?

7. Атом деген не ?

 

ІІ. Миға шабуыл. “Спиральді оқыту” әдісі

“Іздесең- табасың, талаптансаң-жетесің, зейін салсаң-ұғасың”

 

Оқулықпен жұмыс:  Мәтінді оқу.

 

 

 

 

 

 

Түрлі-түсті стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

10-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма: Топтық жұмыс. «Тіліңмен жүгірме, біліміңмен жүгір»

Химиялық элементтердің  атауын, салыстырмалы атомдық массасын, реттік санын,  протон, нейтрон, және электрон сандарын кестеге толықтыра отырып, атом құрылысының суретін салу.

І- топ:

 CHeCaNa
Аталуы    
Ar    
Z+6  +11
p 2  
e    
n  20 

ІІ -топ:

 BAlNMg
Аталуы    
Ar11   
Z   +12
p  7 
e 13  
n    

ІІІ –топ:

 KPOSi
Аталуы    
Ar  16 
Z+19   
p    
e 15  
n   14

 

 

Дескриптор

1.Химиялық элементтердің атауын, атом ядросының құрамын анықтайды.

2.Кесте бойынша ой қорытып, жауап береді.

3. Атом құрылысының суретін салу.

Қалыптастырушы бағалау:

2-тапсырма: «Жұптық» жұмыс. «Ойлан- Жұптас- Бөліс » әдісін қолдану

Қай элемент атомының ядросында  нейтрон саны көп.

А) №8 және №4            Ә)  №12 және №11

Б) №5 және №7             В)  №15  және №16

 

Дескриптор

1.     Атомның құрамындағы зарядсыз бөлшектерді бір- бірімен салыстырады.

2.     Қалыптастырушы бағалау:

3-тапсырма:  Дәптермен  жұмыс. «Бұл қай элемент?»

Атомның құрылысын бейнелеу:

Берілген суреттерге қарай отырып, қай химиялық элементтердің атом құрылысы екенін анықтап, оның бөлшектерінің атын  дәптерлеріне жазу.

1-сурет

 

2-сурет

 

 

 

 

Дескриптор

1. Суреттегі атом құрылысына қарай отырып,  химиялық элементті анықтайды.

2. Атом құрылысының бөлшектерінің атын дәптерлеріне жазады.

Қалыптастырушы баға: Ауызша оқушылардың тапсырманы орындағанына байланысты.

 

 

Жұмбақ жасыра отырып, сабақты қорытындылау.

 

Атомның бір бөлшегі

Тұрады ол ортада.

Элементтің орны екенін

Көрсетеді қашанда.(ядро)

 

Ядродағы протондар саны  негетең?

Атом ядросының құрамына  нелер кіреді?

Атомды кім ашты?

 

 

 

Нұсқау беру және айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Периодтық жүйе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың

соңы

2-минут

 

3-минут

“Сенім ағашы” арқылы кері байланыс алу.

Оқушылар не үйренгенін және нені үйренгісі келетінін  стикерге жазып, сенім ағашына жапсырады.

 

Үйге тапсырма: Атомның құрамы мен құрылысы тақырыбын оқу. Сөзжұмбақ құрау.

 

Рефлексия

 

Сенім ағашы және стикерлер
Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –Сіз  оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық

және қауіпсіздік техникасын

сақтау

1.Топтық, жұптық және жеке яғни дәптермен жұмыстар жүргізу арқылы оқушылардың әрбір айтқан пікірін ескеріп, қолдап, әрдайым түрлі тәсілдер арқылы көмек көрсетіліп отырады.

Д.И.Менделеевтің периодтық жүйедегі 5 элементтің атом құрылысын анықтау.

2. Берілген тапсырмаларды орындау барысында  кейбір жазу дағдысы қалыптасқан оқушылар сыни ойлау арқылы сұрақтарға жауап беретін, қорытынды пікірлер айта алатын оқушыларға жазу дағдысы төмен оқушыларға:  атом құрылысының бөлшектерін ажыратып, сипаттап жазуға көмектесу.

1. Оқушылардың сабақ барысында атомның бөлшектерін кестеге сала алатындарын бақылау арқылы бағалау.

2. Атомның құрылысын анықтап, жазып немесе сурет арқылы химиялық элементтерді таба білу қабілеттерін атап, мадақтау.

3. Оқушылар өзара бақылап,  бір-бірлерін басбармақ әдісі арқылы бағалау.

 

Сергіту сәтін жасау.

Шаршаудың алдын алу үшін барлық оқушыларға атом бөлшектерінің қозғалысын дене қимылмен жасату.

Химия кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының сақталуы

жағу,қыздыру,

желпіп иіскеу

  
Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

Previous Article

Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау

Next Article

Тасбақа-төзімді жануар

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Сүйкімді төлдер

    14 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Табиғаттағы су айналымы

    5 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Аумақтық жаһандану

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Білім саласына реформа емес революция қажет ...

    24 августа, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Сабақты бақылау парағы

    20 марта, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ер есімі – ел есінде

    5 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Аңдар акробатикасы (аңдардың қимыл-қозғалыстары)

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Табиғатым-тірегім

  • Балабақша

    “Бала әр ата-ананың болашағы, өмірінің жалғасы” отбасылық сайыс

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика