Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. 2 сп

Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін. 2 сп

By admin
17 июня, 2020
1944
0
Share:
Пән:Қазақ тілі

Сынып: 2 Б

Мектеп: №247
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Нуржанова А.
Сабақтың тақырыбы: Кейіпкерлердің киімін әшекей бұйымдарын суреттеймін.Қатысқандар: 18

Қатыспағандар саны:

 
Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты2.2.1.1. Сұрақ қою арқылы (не істеді? Қандай? Неліктен?) Мәтін түрлерін әңгімелеу сипаттау,пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы негізгі бөлім, соңы) анықтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы: Мәтінді оқи отырып мазмұндайды, жәй сұрақтарға жауап береді.

Басым көпшілігі: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтай алады пайымдайды.

Кейбір оқушылар: Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажырата отырып  өздігінен мәтін құрастыра алады.

Бағалау критерилеріМәтіннің әңгімелеу, сипаттау, пайымдау түрлерін ажырата алады.

Мәтіннің құрылымын анықтап мәтін құрастыра алады.

СөздікқорӘшекей бұйымдар.( сырға, сақина, білезік)
Құндылықтарды

дарыту

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ашықтық жауапкершілікті сезіну.
Денсаулық  және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

 
Пәнаралық  байланыстарӘдебиеттік оқу , дүниетану , еңбек
АКТ қолдану  дағдысы (сабақтақолданылатын

Болса көрсетіңіз)

Интербелсенді тақта

 

Алдыңғы меңгерілген білім У әрпінің жазылу емлесі
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланған

кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

 

Ресурстар
Сабақтың басы                      Ұйымдастыру кезеңі

                      Психологиялық ақуал

Шаттық шеңбері.  

Топқа бөлу

«Жүзік» «Сырға» « білезік» әшекей бұйымдарын таңдату  арқылы  үш   топқа топтастыру.

Оқушылардың назарын қолындағы әшекейге аударып мәтін құрату.

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы мәтін,мәтіннің түрлері.

(Ұ,Ө)

Мәтін дегеніміз не?

Мәтін ағашы арқылы түсіндіру.

 

 

Әшекей

бұйымдары

 

 

Суреттер

Сабақ ортасы1-тапсырма

(Т) «Өз баспанаңды тап» ойыны Қиылған суреттерді құрастырып, сол суреттерге байланысты әр топқа сұрақтар беріледі.Сол сұрақтарға байланысты мәтін құрастырады. Мәтін түрін ажыратып сәйкес үйге орналастырады.

1-топ. Тірек сөздері не істеді? не қылды? қайтті? сұрақтарына жауап береді. Әңгімелеу мәтіні болу керек.
2-топқа Тірек сөздері қандай? деген сұраққа жауап береді. Сипаттау мәтіні болу керек.
3-топқа Тірек сөздері неге? неліктен? деген сұрақтарға жауап береді. Пайымдау мәтіні болу керек.

Дискриптор:

·         Суреттердің өз орнын тауып құрастырады.

2-тапсырма

(Ө) Қатесін тап. Сөздердің қатесін тауып түзетіп жаз.

Тақыйя,кійім,әшекеи,көилек,жеиде,сақыйна.

Дескриптор:

·         И-дыбысының  ы, і естілгенімен олар жазылмайды.

·         Дауысты дыбыстан кейін й жазылатынын біледі.

·         Сөздің басында және дауыссыздан кейін и жазылатынын біледі.

3-тапсырма

(Ж) Сәйкестендіру.

Оқылым

1. Мәтінді оқыңыз.

Мәтіннің бөліктерін анықтаңыз және байланыстырып сызыңыз.

Екеуі бұлақтың басына келіп отырды. Су ішті. Дәмі ерекше екен.

Бұлақ басына  басқа балалар да келді. Олар да бұлақтан су ішті.

Судың дәмі туралы әр түрлі пікірлер айтты.

 

 

басы

 

Жазғы демалыста балалар тауға саяхатқа шықты. Қайрат пен

Мұқан алға қарай озып кетті. Олар тау етегінде ағып жатқан

мөлдір бұлақты көрді.

 

 

 

ортасы

 

Мұғалім де бұл судың пайдасы туралы айтып берді. Бұл асқазан

ауруларын емдейтін шипалы су болып шықты.

 

 

соңы

Дескриптор:

Мәтіннің бөлігін басымен сәйкестендіреді.

Мәтіннің бөлігін ортасымен сәйкестендіреді.

Мәттінің соңын сәйкестендіреді.

Мәтін ағашы боынша бүгінгі алған білімдерін тиянақтау

 

Жұмыс дәптері

Үлестірме материалдар

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме материалдар

2 минут

1 минут

Кері байланыс:

 

Кері байланыс. «Тілек ағашына жапсыруға стикерлер тарату
Қосымша ақпарат
Саралау Топқа ,жұпқа тапсырмалар беру арқылы кері байланыс жасадым.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау Кері байланыс Смайлик  әдісіДенсаулық  және қауіпсіздік
техникасының сақталуы

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері жаттығулары орындалды.Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасының тармақтары

 

···
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді?

Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан  қандай шегіністер жасадым және неліктен?

Оқу мақсаты мен сабақ мақсаттарына негізделген сабақ жоспары шынайы құрылды.Оқушылар сабақ үдерісінде шығармашылық пен жұмыс жасап,ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра білді.Берілген тапсырмалар барысында мәтін және оның түрлерін ажырата алды..Кейбір оқушылар топқа бөліну арқылы топтық жұмыстар мен саралап алынған тапсырмалар  арқылы сабақ жоспары тиімді болды.Қалыптастырушы бағалау түрлері арқылы оқушылар шыншыл бағаланды. Мен келесі сабақ жоспарларында әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланып, оқушыларды шығармашылық жұмысқа жетелеп отыруға тырысамын.
Previous Article

Жәнібек Кәрбозин «Төрт мезгілді ...

Next Article

Дені сау адам — қоғамның маңызды құндылығы

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    Ұйымдастырылған ашық ...

    15 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Қазақ мемлекетінің саяси және әлеуметтік құрылымдары

    8 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Тақырыбы: «Алдар көсенің шапаны»

    15 апреля, 2020
    By Айгуль Нургужина
  • Ашық сабақтар

    Бактерия, өсімдік және жануар жасушаларының құрылымының ерекшеліктері

    23 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Менің мектебім

    15 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    «Буын»

    12 мая, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    «Ұ әріпі»

  • Жалпы рубрика

    Сабақты бақылау парағы

  • Балабақша

    «Жол атасы — бағдаршам»

 

Жаңа жарияланымдар

  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі
  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою
  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы
  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»
  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.
  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»
  • Ертегілер еліне саяхат
  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

Күнтізбе

Июнь 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Май    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика