Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

  • Көңілді математика әлемі

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

  • Республика күніне арналған ашық сабақ

  • циклограмма

  • Геометриялық пішіндер мен денелер.

  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде 2022 — 2023 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары

  • «Білім беру ортасындағы балалардың әл-ауқаты мен қауіпсіздігі»

БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ
Home›БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ›«Үйшекей» орыс халық ертегісін сахналау

«Үйшекей» орыс халық ертегісін сахналау

By admin
27 августа, 2020
1752
0
Share:

Бөлімі: Драма.

Білім беру саласы:Коммуникация. Таным. Әлеумет.Шығармышылық.

Тақырыбы: «Үйшекей» орыс халық ертегісі.

Мақсаты: Театр туралы әңгімелесу арқылы ұғымдарын кенейту. Театрландырылған әрекет арқылы балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Балаларды достыққа, бірлікке тәрбиелеу.

Міндеттері:Балаларды таныс шығарма кейіпкерінің сөзі мен іс – әрекетін сомдатуға үйрету.  Сөздерді нақты, түсінікті айтуға үйрету, дауыс ырғағын мәнерлеп оқуын дамыту.Театр туралы білімдерін бекіту. Театрда өзін ұстай білуге үйрету.Сыпайлыққа достыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер, қажетті құрал – жабдықтар:зал орманға сай безеңдірілген, үй макеті, касса, билеттер, үстел, орындықтар, кейіпкерлерге арналған костюмдер.

Әдіс – тәсілдер:театр туралы әңгімелеу, сюжеттік рольдік ойыны «Біз театрға барамыз», әң айту.

Билингвальді компонент: әртіс артист, театр, кассір – кассир, тексеруші – контролер.

Сабақ барысы:

Шаттық шеңбері:

Кел балалар тұрайық,

Үлкен шеңбер жасайық.

Алақан ашайық,

Жүрекке салайық.

Жиналған жылы шуақты,

Бір – бірімізге сыйлайық.

  1. Балалармен театр туралы әңгімелесу.

-Балалар театр деген не?(бұл ғимарат, ол жерде көріністер көрсетеді).

—Театрда кім жұмыс істейді?(Әртістер, кассир, тексеруші).

—Театрға баратын , көріністер көретін адамдарды қалай атайды? (көрермендер).

—Көрермендер тетрға қалай кіреді, олар не сатып алады?(билет сатып алады және билет арқылы орындарын табады).

—Театрда өзін қалай ұстау керек?(театрда шулауға, сөйлесуге болмайды. Көрініс біткен соң әртістерге шапалақтап,залдан жайлап бір -бірін итермей шығу керек).

2.Сюжетті – рольдік ойыны «Біз театрға барамыз».

-Бүгін біз театрға барамыз, ертегі көрінісін көреміз. Әртістер орындарына             барып дайындалындар, ал көрермендер билет сатып алып орындарына отырындар.Билет сатып алу ақысы сыпайлық болады. Сыпайы сөйлемеген балаға билет берілмейді.

Кассир үстелге отырады. Әр бала айтады:

-«Маған билет берінізші».(билет береді).

-«Рахмет» — деп айтады.

Барлық көрермендер отырған соң тексеруші кіреді:

-«Мен тексеруші. Мен билеттерді тексеремін».

Қатарда отырған балалардан билеттерді жинайды. Кассаның жанына қояды.

 

 

 

 3.«Үйшікей» ертегісін драмалау.

Баяғыда бір Тышқан күз түскен соң қыстап шығатын үй іздеп жүреді. Қараса бір үйшік тұр екен. Әлгіге Тышқан жүгіріп барып:

Тышқан: -Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – деп сұрайды.

Ешкім жауап бермейді. Содан Тышқан үйшікейде тұрып жатады.(киім тігіп).

Бір күні Құрбақа келіп:

Құрбақа:-Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – деп сұрайды.

-Мен, Тинемдей – Тышқанмын, ал сен кімсің?

-Мен, Құрылдақ – Құрбақамын, үйіңе кіргіз.

Содан екеуі бірге тұрады. (бақа тамақ пісіреді).

Қоянтай өтіп бара жатып ол да тоқтай қалды.

Қоянтай: -Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – деп сұрайды.

-Мен, Тинемдей – Тышқанмын.

-Ал, мен, Құрбақамын. Сен кімсің?

-Мен, Зырылдақ – Қоянтаймын. Үйіңе кіргіз.

Содан үшеу бірге тұрады.(ағаш жарады).

Бір күні Түлкі үйшікейдің тұсынан өтіп бара жатып:

Түлкі: -Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – дейді.

-Тинемдей – Тышқан, Құрылдақ – Құрбақа, Зырылдақ – Қоянтай, ал сен кісің?

-Мен, Түлкі – Бикешпін, кіргізіңдер.

Түлкіні кіргізіп алады. (еденді сыпырады).

Орманда Қораз айғалап өтіп бара жатып:

Қораз: -Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – деп сұрайды.

-Тинемдей – Тышқан, Құрылдақ – Құрбақа, Зырылдақ – Қоянтай, Түлкі – Бикешпін, ал сен кімсің?

-Мен, Дауысты – Қоразбын, кіргізіндерші.

Үйшікейде бесеу бірге тұрып жатады.

Содан үйшікейді Аю көріп:

Аю: -Үйшікейде  кім бар – ау, ішінде оның кім тұрады? – дейді.

-Тинемдей – Тышқан, Құрылдақ – Құрбақа, Зырылдақ – Қоянтай, Түлкі – Бикеш, Дауысты – Қораз, ал сен кімсің?

— Мен, Майтабан – Аюмын, кіргізіңдер.

Үйшікейге Аю кіргенді оның быт – шыты шығады.(Үй макеті құлайды). Ішіндегілер уайымдап, жанжаққа қашып, тығылады. Содан өз ісіне қатты ұялған

Аю:

-Мына мені көрдің дер ме? Қандай үлкен, әрі күштімін. Жанадан үлкен етіп үйшік салып берем. Бәріміз еркін сыятын боламыз, — дейді.

Аңдар бәрі шығып бірге айтады:

Үйшікейде біз тұрамыз,

Тату тәтті дос боламыз.

Үйді бірге саламыз,

Бірге ән айтамыз.

 4.Ән: «Достық»(қазақ және орыс тілінде).

  1. Қорытынды.

Балалар әртістерге шапалақтайды.

-Балалар, сендерге ертегі үнады ма?

-Ертегі не туралы?

-Үйшікейде кімдер тұрды?(аңдар).

-Олар бір бірімен қалай тұрды?(достықта).

-Жарайсындар, бәріміз достықта тұрайық.

Previous Article

Ғарыш әлеміне саяхат

Next Article

Қимыл қозғалыс аймағын дамыту

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Тәрбиеші болу – бақыт»

    18 апреля, 2019
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Ойындар мен жаттығулар жинағы

    19 октября, 2016
    By admin
  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Тақырыбы: «Салт-дәстүр – асыл қазына» іс-шарасы

    18 октября, 2016
    By admin
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    «Қыс көңілді тамаша!»

    11 августа, 2020
    By admin
  • БалабақшаБалабақша әдістемесіБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Перспективалық жоспары. 2018-2019 оқу жылының базалық оқу жоспары. 2019 жыл, Наурыз айы Өтпелі тақырып «Салттар мен фольклор»

    9 декабря, 2018
    By admin
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Ата-аналарға кеңес

    3 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    мастер-класс по драматизации «Мешок со сказками»

  • Балабақша

    Циклограмма Бір аптаға (30.10-03.11. 2017 жыл) «Балапан» 2-кіші топ.

  • Жалпы рубрика

    ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАРЫ

 

Жаңа жарияланымдар

  • Армысың, әз-Наурыз!
  • «Бала — біздің болашағымыз»
  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы
  • 1 наурыз -Алғыс айту күні
  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ
  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды
  • Жүн және одан жасалатын заттар
  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»
  • «Менің үйім»
  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат
  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы
  • Көңілді математика әлемі
  • Республика күніне арналған ашық сабақ
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»
  • МОЯ РОДИНА — КАЗАХСТАН»

Күнтізбе

Март 2023
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Фев    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика