Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ

  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”

  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • «Мен жақсы ата-анамын!»

  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»

  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу

  • Абай-ұлы ақын.

  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

Математика
Home›Математика›Күрделі функцияның туындысы

Күрделі функцияның туындысы

By admin
23 сентября, 2020
599
0
Share:
Ұзақ  мерзімді жоспардың тарауы: 10.3АТуындыМектеп: Қ.Қалыбеков атындағы Сарытоғай орта мектебі
Бағыты:  

қоғамдық-гуманитарлық

Мұғалімнің аты-жөні: Бахтиярова Арайгул Жомартовна
Сынып: 10Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКүрделі функцияның туындысы
Осы  сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.3.1.14-күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу
Сабақтың мақсатыкүрделі функция анықтамасын түсінеді және оның   туындысын таба алады
Бағалау критерийі– күрделі функцияның анықтамасын түсінеді

– күрделі функцияның туындысын табады

Тілдік

мақсаттар

 

Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:

–  функция

– күрделі функция

– туынды

Диалог пен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

– туынды формулаларын қолдану үшін,…..

– күрделі функция туындысын табу үшін,…..

Құндылықтарға баулу

 

 

 топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасай білу,

топпен жұмыста өз пікірін ашық айту арқылы ашықтық құндылығы және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу арқылы құрмет құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланысМатематика, информатика
Алдыңғы білім

 

Туындыны табу ережелері, туындының физикалық және геометриялық мағынасы, функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі туралы білімі бар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

 

 

3 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушыларды «Атом молекуласы» әдісін пайдаланып топқа бөлемін. Өткен сабақты қайталау

Сәйкестендіру тест

Туындысын табу керекЖауабы
2х-15-12x2
3x+54x-15
5+9xx3+0,9x2+x
(x-5)(2x-5)
2
-4x39
3x3-2x2+x-5
0,25x4+0,3x3+0,5x2-19x2-4x+1
(x+1)
(2x-1)3
 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 слайд

 

 

Сабақтың ортасы

7  минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

Оқу  мақсаты мен бағалау критерйиі оқушыларға таныстырылады.

 (Ұ) «Ой қозғау»  әдісі

Саралау: Диалог және қолдау тәсілі

y=x2,            y=(3x+6x2)2

y= ,           y= 3

f(x)=x2, g(x)=x+1 болса, онда f(g(x)), g(f(x))   фукнцияларын құрастырыңдар.

Егер y=f(u) функциясының u нүктесінде, u=g(x) функциясының х нүктесінде туындылары бар болса, онда күрделі функцияның х аргументі бойынша туындысы бар болып және ол туынды y´= f´(g(x)) · g´(x)

формуласымен анықталады.

(Ж) «Түйінді сәттер» әдісі

№16.5 y=f(g(x)), y=g(f(x)) күрделі функцияларын жазыңдар және туындысын табыңдар:

а)f(x)=sinx, g(x)=

ә) f(x)=3x3+2x2, g(x)=tgx

Дескриптор:

–          күрделі функцияны жазады

–          берілген функцияның туындысын табады

ҚБ  «Температураны өлшеу» әдісі. (Мұғалім бағалайды)

 (ЖЖ) «Бірге ойлаймыз» Сараланған тапсырма

 

Берілген функцияның туындысын тапжауабы
y=(4x-2)5= 
y=(x7-x5-3)5= 
y= 
y= = 
y=(х+10)12= 

Дескриптор:

–          берілген функцияның туындысын табады

–          жауабын жазады

Қосымша тапсырма. Саралау. Қарқын (жылдамдық)

y=  функциясының туындысын табыңдар

ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі. (дескриптор арқылы оқушы бір-бірін бағалайды )

(Т) «Тарсия» әдісі.

Берілген функцияның туындысын табыңдар

1.     f(x)=4x5-2x3

2.     v(t)= t5–

3.     g(x)= +

4.     f(x)=(4-5x)10-(5-4x)15

5.     y(t)= (2t-5)5

6.     y=sin4x

7.     y=(x2+1)5

8.     y=x8-3x6+2x3-5

9.     f(x)=(x+2)4+

10.                       f(x)=x4+

11.                       f(x)=4sin3x

12.                       f(x)=(3x+1)7

13.

14.                       f(x)=cos2x

15.                       y=3x3-4x2

16.                       f(x)=

17.                       f(x)=cos2x*sin2x

18.                       f(x)=(3+4x)(4x-3)

19.                       f(x)=

20.                       y=

21.                       f(x)=(7x5-3x7)17+(6-3x3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

 

 

                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

–          Функцияның туындысын табады

–          Фигураларды құрастырады

ҚБ.«Бутерброд» әдісі .Бір-бірін бағалау

 

 

 

 

Оқулық А.Е.Әбілқасымова        З.Ә.Жұмағұлова

«Мектеп» 2019

 

 

 

 

Оқулық А.Е.Әбілқасымова

З.Ә.Жұмағұлова

«Мектеп» 2019

90 бет  №16.5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 слайд

Сабақтың соңы

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

Қорытындылау «Ассосация»       

Әр топ постер арқылы қорғайды

Күрделі функцияға мысалдар  құрастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс «Ойды аяқта» әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралаудың тапсырма тәсілі бойынша сараланған тапсырмалар жеңілден күрделіге қарай берілді, ал қарқын тәсілі арқылы қолдауды қажет етпейтін оқушыларға қосымша тапсырма берілді. Саралаудың «Диалог және қолдау» тәсілі бойынша жетелеуші сұрақтар қойылып, мақсатқа жетуге оқушыға ықпал етемін. «Температураны өлшеу » әдісі

(мұғалім бағалайды)

«Плюс, минус, қызықты»  әдісі (дескриптор арқылы оқушы бір-бірін бағалайды )

«Бутерброд» әдісі

(топтар бір-бірін бағалайды)

«Ойды аяқта» әдісі бойынша сабақта не білгендігі туралы кері байланыс орнатамын.

(Ұ) «Ой қозғау»

(Ж) «Түйінді сәттер»

(ЖЖ) «Бірге ойлаймыз»

(Т) «Тарсия»

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

 

 
 
Previous Article

Біз біргеміз

Next Article

Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамыту

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Математика

    Математика. 4 класс. Тема:Проценты.

    17 мая, 2020
    By admin
  • Математика

    Квадрат үшмүше

    28 апреля, 2020
    By admin
  • Математика

    Масштаб

    13 мая, 2020
    By admin
  • Математика

    қызықты математика

    21 мая, 2020
    By admin
  • Математика

    Транспортир. Бұрыштарды өлшеу және салу

    30 апреля, 2020
    By admin
  • Математика

    “Мустаҳкамлаш”

    3 марта, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Жалпы рубрика

    Қазақ хандығының саяси-әлеуметтік құрылымы

  • География

    Адамның шаруашылық іс-әрекеті жаңа фактор ретінде

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Менің сүйікті анам

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • ҮСТАЗЫ ЖАҚСЫНЫҢ-ҰСТАНЫМЫ ЖАҚСЫ
  • Таным саласы “Геометриялық пішіндер”
  • Мектеп жасына дейінгі солақай балалармен жұмыс жүргізудің ғылыми теориялық негіздері
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • «Мен жақсы ата-анамын!»
  • « Мектеп жасына дейінгі балалардың жұптық жұмыс арқылы танымдық қабілетін дамыту»
  • Балаларды ойын арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
  • Абай-ұлы ақын.
  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары

Күнтізбе

Апрель 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
« Мар    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика