Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Материал қосу
  • Балаларға арналған судағы қауіпсіздік ережесі

  • ҰБТ кезіндегі стрессеті жою

  • Робототехника — балаларды дамытуға бағытталған технологияның пайдасы

  • Ортаңғы топ балаларына арналған ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ-САУЫҚТЫРУ БАҒДАРЛАМАСЫ «Физкультошка»

  • спорттық үйірме «Спорттық карусель»

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • Дене шынықтыруда Су- джок терапиясын қолдану.

  • «Батыр бабамыз — Бейбарыс»

  • Ертегілер еліне саяхат

  • Армысың, әз-Наурыз!

  • «Бала — біздің болашағымыз»

  • Балабақша – тәрбие мен білімнің алғашқы баспалдағы

  • 1 наурыз -Алғыс айту күні

  • БАЛАЛАРДЫҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАДАҒАЛАҢЫЗ

  • ҚР ПІБ Медициналық орталығының «Қарлығаш» балабақшасы «Анамның ертегісі» жобасын қолға алды

  • Жүн және одан жасалатын заттар

  • «Ұлттық қол өнерді балабақшада үйретудің тәрбилік мүмкіндіктері»

  • «Менің үйім»

  • Балабақшада ескертуді жою бойынша ақпарат

  • “Туған жерім” пейзаж сурет байқауы

Жалпы рубрика
Home›Жалпы рубрика›Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы

Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы

By admin
2 июня, 2020
1486
0
Share:
Түркістан облысы

Арыс ауданы

Б.Онтаев атындағы жалпы білім беретін мектебі                                                                  Биология пәнінің мұғалімі:

Космагамбетова Эльмира Сарсенбаевна

 

Пән: биология 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып: 10

Мектеп: Б.Онтаев

Мұғалімнің аты-жөні: Космагамбетова Э

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыФотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы туралы  жалпы білім беру.
СабақмақсаттарыБарлық оқушылар:

Фотосинтез сатыларын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Фотосинтездің ғарыштағы рөлі, хемосинтез ұғымын біледі, талдайды.

Кейбір оқушылар:

Фотосинтез сатыларының  ерекшеліктерін, байланыстарын, практикада  зерттеп, дәлелдей алады.

БағалаукритерийлеріОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі;

 Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады

Тілдікмақсаттар

 

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер

 Биология, цитология, генетика, селекция, т.б.

 Оқытудың тілдік мақсаты: Дұрыс ғылыми терминдерді пайдаланып,биология ғылымдарын  ұғына алады.

Құндылықтардыдарыту

 

 

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
ПәнаралықбайланыстарЭкология химия
АКТ қолданудағдылары
Бастапқы білім

 

Биология ғылымдарын еске түсіріп, қайталайды
Сабақбарысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтыңбасы

 

Сәлемдесу, психологиялықахуалорнату. «Тілектер» жылылебіздерінбілдіреді. СыныпБессаусақәдісіарқылыекітопқабөлінеді.

1 – фотосинтез

2 – хемосинтез

« Миға шабуыл»

Жалпы өткен тақырып туралы өз ойларын жазу

Және топ арасында сұрақтар қойып жарысады.

Өз ойларын ортаға салады.

Бағалау: бірін – бірі бағалайды.

Білу.  «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу

Бағалау: топ басшы бағалайды(оқушының белсенділігіне қарай)


«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам..

 

Стикерлер

Сабақтың ортасы

«Ой қозғау»

 

 

 

Постер қорғау

 

Тапсырма 2.

«Ойлан – жұптас – бөліс» топта жұмыс жасайды.

Постер құруға критерий

1. Мақсаты

2. Мазмұны

3. Ақпаратты жеткізу стилі

5. Безендірілуі

 Бағалау: Галереяны шарлау

(Ұнаған плакатқа стикерге ойын жазып жапсырады)

 
СабақтыңсоңыІVБекіту сұрақтары

1.  Өсімдіктер клеткаларындағы энергия алмасу қандай процестермен байланысты?    а) хемосинтез;    э) фотосинтез;    б) ашу процесі; в) фотолиз.

2.  Фотосинтездің жарықтағы жүретін фазасына қандай энергия жұмсалады?

а) АТФ;     ә) фотон;   б) НАДФ — Н;     в) АДФ.

3.  Қандай процестер кезінде АТФ молекуласы түзіледі?

а) гликолиз процестері;   ә) хемосинтез;   б) фотосинтез; в) биосинтез.

4.  Фотосинтездің қараңғы фазасының жүруіне қандай энергия жұмсалады?

а) фотон;   ә) АТФ;   б) НАДФ — Н;      в) АДФ.

5.  Фотосинтез процесі қандай органоидтарда жүреді?

а)  эндоплазмалықтор;  б)   митохондрия; ә)   хлоропласт; в)лейкопласт.

6.  Қандай оргоноидтардатынысалупроцесі жүреді?

а) рибосома; э) митохондрия; б) лизосома; в) Гольджи аппараты.

7.  Фотосинтездің жарықта жүретін фазасында қандай реакция жүреді?

а) ФАД — Н2түзілуі;       б) НАДФ — Н-тың түзілуі.

ә) глюкозаның түзілуі               в) су фотолизі.

8.  Фотосинтездің қараңғы фазасындақандай заттар синтезделеді?

а) глюкоза;ә) белок; б) дисахарид; в) май.

Бағалау: Қолпаштау әдісі. Жұппен ауысып тексереді. Топ басшысы бағалайды.

1-3 дұрыс болса – бір шапалақ.

4-6 дұрыс болса – екі шапалақ.

7-9 дұрыс болса – үш шапалақ.

Кері байланыс

 Экология ағашы

 Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын.

Қызыл- белсенділігім төмен болды, түсінгенімнен түсінбегенім көп болды.

Сары- белсенділігім орташа болды, әлі де сұрақтар бар.

Жасыл- белсенділігім жоғары болды, бәрі түсінікті.

 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Миға шабуыл» әдісі  — топ басшысы бағалайды

«Ойлан – жұптас – бөліс» — Бағалау: Галереяны шарлау

«Аквариум»  — Бағалау: Қолпаштауәдісі.

·         өзара тексеру.

·         өзін-өзі тексеру.

·          ауызша сұрақ

Іс-әрекеттердің ауысуы барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту
Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаты/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды ма?

Оқушылар ұсыныс тілектерін жазады
Әр топтың белсенділігін бағалау
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Previous Article

Киімдердің күтімі

Next Article

Сан есім

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Жалпы рубрика

    Оқушылардың сауаттылық деңгейін арттыруда бірлескен оқу ортасын қалыптастыру

    19 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Ақпаратты өлшеу. Ықтималдық әдіс

    28 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Механикалық жұмыс және оның сипаттамасы. Санақ жүйесі

    26 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Қазіргі психодиагностикадағы  тұлғаны тексерудің  жағдайы

    5 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Табиғатқа саяхат. Ж ждыбысы мен әрпі

    9 мая, 2020
    By admin
  • Жалпы рубрика

    Бірінші сынып оқушылары «Әліппе» мен «Ана тілін» оқитын болады

    28 июля, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • БалабақшаБАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

    Қасиетті ана тілім

  • Балабақша

    Ұсақ қол мотрикасының маңызы

  • Uncategorized

    Үштілдік – заман талабы

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика