Балабақша әлемі

Top Menu

  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

Main Menu

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Забытый пароль

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Балабақша конкурстары
  • Сайт ережесі

logo

Header Banner

Балабақша әлемі

  • Балабақша
  • Оқу қызметі
  • Технологиялық карта
  • Циклограмма
  • Нөсерлеу сөз табы

  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)

  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді

  • «Құстарға қыста қамқор бол»

  • Бала өміріндегі ең басты әрекет

  • «Жарқын елдің шамшырағы”

  • Дала жануары

  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”

  • тьт ьб б

  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым

  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек

  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа

  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар

  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»

  • Вариатив көңілді бояулар

  • Көркем әдебиет “Біздің балабақшада»”

  • Циклограмма Жаңартылған білім мазмұны бойынша

  • Рза Қунақова “Жемістер жыры”

  • Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар

Ашық сабақтар
Home›Ашық сабақтар›Кактус гүлі

Кактус гүлі

By admin
11 августа, 2020
217
0
Share:

                                   Ұйымдастырылған оқу қызметі

             

Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта» .

Бөлімдері:   Көркем әдебиет.

Тақырыбы:   «Кактус гүлі»

 Мақсаты:Бөлме гүлдерімен, күту ережелерімен таныстыру. Бөлме гүлерін сипаттап, бір- бірінен ажырата білуге үйрету. Бейнелі ойлауын, зейінін, қиялын дамыту, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: Бөлме гүлдері туралы әңгімелеу.

Әдіс – тәсілдер:  түсіндіру, сұрақ- жауап,дидактикалық ойын,

Қажетті көрнекі құралдар:  Бөлме гүлдері, дала гүлдері суреттері.

Биллингвальді компонент:   Гүл- цветый, қызыл- красный

Әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс -әрекетіБалалардың іс-әрекеті
 

Cебепті қызығушылығын ояту кезеңі

Шаттық шеңбері

Біз доспыз гүлдермен,

Текке оны жұлмаймыз.

Той күні бір- бірден,

Анамызға сыйлаймыз.

 

Біз доспыз гүлдермен,

Текке оны жұлмаймыз.

Той күні бір- бірден,

Анамызға сыйлаймыз.

 

 

 

 

 

Ұйымдас-

тырушылық  ізденіс кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

–          Жұмбақ жасыру.

–          Адамдардың барлығы қызығады, ұстай берсең сәні бұзылады.

–          Ол не?

–          Балалар мына суретке қараңдаршы, суретте нелердің суретін көріп тұрсыңдар?

–          Балалар раушан гүл, лала гүл, кактус, түймедақ бұлардың барлығын  бір сөзбен біз гүлдер  деп атаймыз.

 

–          Гүлдер: дала гүлдері, бөлме гүлдері болып бөлінеді.

 

Тәжірибе.

Тәрбиеші раушан гүлінің бөлмеде өсетін түрі-  « Раушан гүлі» деп аталатынын айтып, өсімдікті көрсетеді. Ол балаларға гүлді тұқым немесе өсінді арқылы отырғызуға болатынын айтады.  Балалар екі топқа бөлінеді, тәрбиешінің көмегімен бірінші топ- тұқым, екінші топ- өсінді арқылы ыдысқа гүл отырғызады. Балалар отырғызған гүлдерін табиғат бұрышына қойып, бөлме өсімдіктерін дұрыс күту жолдарымен танысады.

– Гүлдердің жапырақтарын сулы мақтамен сүртеді. Жапырақтары ұсақ өсімдіктерді су құйғышпен жууға болады.

– Тамырын зақымдап алмай, ағаш таяқшалар көмегімен топырағын қопсытады.

– Суды жапырақтарына тигізбей топыраққа құяды.

Балалар гүлдерді көктем мен жазда қыстағыдан жиірек суғарады.

Сергіту сәті.

Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап дем алам.

Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып демалам.

 

 

Балалардан іс- тәжірибе кезінде алған әсерлерімен бөлісу.

 

Ойын: «Мен раушан гүлісін»

Ойын шарты: Тәрбиеші балалардың «гүлге айналуын» ұсынады. Әуенді қойғанда, балалар өздерін гүлге балап сезініп, билеп айналады. Әуен тоқтағанда балалар алған әсерлерімен бөліседі.

–

 

Балалардың жауабы.

 

Гүл

– Бөлме гүлдерін көріп тұрмыз.

 

 

Балалар гүлдердің екіге бөлінетінін біледі.

 

 

 

 

 

Жұмыс барысымен танысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар отырғызған гүлдерін табиғат бұрышына қояды.

 

 

Гүлдердің жапырағын сулы мақтамен сүртеді.

 

 

 

Тамырын зақымдап алмай, ағаш таяқшалар көмегімен топырағын қопсытады.

 

 

 

 

Шаршағанда ырғалып,

Гүлге ұқсап дем алам.

Қанатымды бір қағып,

Гүлдей болып демалам.

 

 

Балалар іс- тәжірибе кезінде алған әсерлерімен бөліседі.

 

 

 

Балалар ойынды қызығушылықпен ойнайды.

Іс – әрекеттің бағалау кезеңі

 

–          Балалар гүлдер нешеге бөлінеді екен?

–          Гүлдердің  түрлерін атаңдаршы?

 

 

– Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар, рахмет.

 

-Екіге бөлінеді

 

–          Раушан, қызғалдақ, лала гүлі, кактус

 

 

 

Сау болыңыз!

 

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Балалар гүлдер екіге бөлінетінін біледі.

 

  Меңгерген дағдыларды мен іскерліктері:   Балалар іс- тәжірибе арқылы раушан үлін отырғыза біледі.

Қандай түсініктерді игерді: Гүлдер біздерге қуаныш сыйлайды.

 

 

 

Previous Article

жемістер жыры

Next Article

Педагогтың қарым-қатынас мәселелері

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

ҰҚСАС МАТЕРИАЛДАР ОСЫ АВТОРДАН

  • Ашық сабақтар

    «Автобус»

    10 августа, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Қазақ хандығының саяси-әлеуметтік құрылымы

    15 июня, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Өсімдіктер – тірі ағзалар

    7 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    City 6 class

    27 апреля, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу алгоритмі

    12 мая, 2020
    By admin
  • Ашық сабақтар

    Жер қазу тасымалдау машиналары ашық сабақ

    24 июня, 2020
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

  • Балабақша

    Үлкен – кіші. Биік – аласа. Ұзын – қысқа

  • Uncategorized

    “Болашаққа бағдар-Рухани жаңғыру”

  • Балабақша

    Ата заңым – елдігімнің еңсесі

Біздің Инстаграм каналымызға тіркеліңіз

Жаңа жарияланымдар

  • Нөсерлеу сөз табы
  • Мамандығым- мақтанышым (эссе)
  • 1. «Көңілді әуе шарлар» ойыны. 2. «Кім ұқыпты» ойыны. 3. «Түйілген орамал» ойыны. 4. «Күлімде, Күн» ойыны. 5. «Шынығайық шымыр болайық» ойыны. — Балалар екі қарсылас топ бір-бірлеріңе сәлемдемелеріңді жолдаңдар. Сайысымызды бастаймыз. 1-ші кезең. «Көңілді
  • «Құстарға қыста қамқор бол»
  • Бала өміріндегі ең басты әрекет
  • «Жарқын елдің шамшырағы”
  • Дала жануары
  • Сөйлеуді дамыту “Ойыншықтар”
  • тьт ьб б
  • Бала тәрбиесі-үлкен бір ғылым
  • № 412 бұйрық. 24 қыркүйек
  • Үлгілік оқу жоспары. Жаңа
  • Әдістемелік нұсқау хат. Мектепке дейінгі ұйымдар
  • «Дәстүрден тыс сурет салу технологиясы»
  • Вариатив көңілді бояулар

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

BALABAKSHA.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     baksha-2020@mail.ru

Яндекс.Метрика